[Demo] Vesta Vuurwerk Roosendaal - 20 december 2025

Edge

VWC lid
Winkel: Vesta Vuurwerk
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Roosendaal
Locatie: The Loods H.O.F, Oostelijke Havendijk 13A, 4704 AD Roosendaal, Nederland
Datum: 20 december 2025
Tijdstip: Aanvang 19.00 uur, start 19.30
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Cafferata
Bijzonderheden: FB_IMG_1762854983238.jpg

Ik denk dat die interessanter is eerlijk gezegd. Bij Vesta zal er vermoedelijk alleen Cafferata geschoten worden en hoewel daar ongetwijfeld een aantal mooi producten tussen zullen zitten ga ik liever naar een demo met meerdere merken zoals bij Quartel waar er mogelijk GBV (Evo/Pangu/Prof-style/St8ment), Vulcan, Rubro en Cafferata geschoten gaat worden.

Ik denk dat die interessanter is eerlijk gezegd. Bij Vesta zal er vermoedelijk alleen Cafferata geschoten worden en hoewel daar ongetwijfeld een aantal mooi producten tussen zullen zitten ga ik liever naar een demo met meerdere merken zoals bij Quartel waar er mogelijk GBV (Evo/Pangu/Prof-style/St8ment), Vulcan, Rubro en Cafferata geschoten gaat worden.
Vind de buren van Vesta sowieso beter vuurwerk hebben.

steken indd normaal alleen caferata af, ga meestal ff kijken omdat ik er woon haha

Die roze koeken is precies waarom ik niet kom, een aantal mannen samen met een roze koek..... doet mij denken aan het roze koekenspel.
Als je voldoende mannelijkheid van jezelf hebt dan hoeft dat geen obstakel te zijn dus ik snap wel dat jij niet komt :P

Het is nu nog gissen hoe de schietlijst eruit gaat zien, maar hoop dat ze 1.4 Pro Xplosion gaan schieten.. deze filmpjes zijn er nog niet en geeft nog ruimte voor last minute beslissers ;)

Het is nu nog gissen hoe de schietlijst eruit gaat zien, maar hoop dat ze 1.4 Pro Xplosion gaan schieten.. deze filmpjes zijn er nog niet en geeft nog ruimte voor last minute beslissers ;)
Als je dat dan nog moet kopen tegen de prijzen die dan gelden... ik hoop voor je dat het tegenvalt :wink:

Back
Bovenaan