[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Thunderking Salute Mine en prosperity ook een mail over gehad, niet optijd. De eerste word direct geannuleerd de tweede een vervanger aangeboden gekregen de gatling. Maar ook die geannuleerd helaas, de gatling vind ik niet bijzonder. Zelf maar kijken voor wat anders.😄

Thunderking Salute Mine en prosperity ook een mail over gehad, niet optijd. De eerste word direct geannuleerd de tweede een vervanger aangeboden gekregen de gatling. Maar ook die geannuleerd helaas, de gatling vind ik niet bijzonder. Zelf maar kijken voor wat anders.😄
Jep, gatling niet bijzonder

De derde keer dat ik de Crackle King bestel en de derde keer dat hij wordt geannuleerd, het mag niet zo zijn blijkbaar. Vind de Supah er best oke uitzien dus wat mij betreft ook prima.

Heb gemaild mbt geld retour.

Ik heb de tekst bovenaan gezet maar op één of andere manier gaat de zwarte achtergrond van jullie oorspronkelijke mail over de tekst heen.
Dus er staat wel mijn naam en rekeningnummer maar dat moet je dan even met je muis selecteren.

Weet niet of dat bij mij alleen gebeurt maar wilde het even melden.

Als het niet klopt mail ik er nog wel even achteraan of ff contact hier via het forum.

@Vuurwerk Outlet

Back
Bovenaan