Krammetjes
VWC lid
Goedemorgen Galacticos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zolang t niet regent ben ik oké. Zo ff de padelbaan op.Goedemorgen.
Vandaag weer lekker 50 grijs buiten.
moiGoedemorgen Decemberverslaafden!
Mogge!Goedemorgen Decemberverslaafden!
We gaan hardDe nodige pagina's zijn er weer bij gekomen sinds mijn laatste bezoek. Wat een enthousiasme in dit topic, heerlijk.
Ook morgeuuh deze ochtendMogge!
Zelfde als kingdome 5?Idd de pyro 5 van rubro is natuurlijk ook steengoed, de galacticos zal deze kwaliteit minimaal evenaren.
Spannend...Nog minder dan 10 dagen en dan weten we het dus....Mooi bak om te winnen!
Vieren als nooit te voren, hopelijk goed weer.Wat gaat het hard hier. Kijk je even niet hoppakee 7 pagina's erbij. Het leeft, iedereen hoopt deze bak te mogen winnen. Met z'n allen strijden we dit jaar nog 1x en laten we zien wat onze traditie inhoudt. Niet slopen of hulpverleners aanvallen maar met de hele buurt genieten van mooi siervuurwerk waarbij na afloop iedereen napraat over zijn of haar persoonlijke favoriet en na afloop de filmpjes kijken en hier op het forum posten wat jouw dikte moment was!
GENIETEN
Welkom. Nieuw op t forum ook?Deze prijsvraag was mij nog niet opgevallen! Maar eventjes meedoen dan..
Nee dat niet maar ben er alleen voor de prijsvraag.Welkom. Nieuw op t forum ook?