Waar haal jij je vuurwerk ?

Hubo Emmer-Compascuum, Kuiper Koekange, en vaak nog wel wat van Poelman Klazienaveen en Jeroens vuurwerkpaleis Barger-Compascuum.

Vroeger reed ik stad en land af.
Van Haokan Oisterwijk door naar Orthen.
Om de dag erna in Nijverdal en Holten de auto vol te laden. En dan de laatste dag nog iets dichterbij huis. Chaos ten top!
Had het voor geen geld willen missen hoor, dat hoorde erbij. Vroeger samen met m’n pa, later zelf. Of weer met die ouwe samen, of met vrienden. Voorpret!

Ook wel eens de combi met toch nog 1 dagje Duitsland shoppen gedaan. Terwijl je eigenlijk niets meer nodig had.

Maar laatste jaren eigenlijk >90% bij 1 winkel gehaald. Zodat je nog wat voorbereidingstijd had voor de 31e. En dat is al uitdagend genoeg.

Afgelopen 5+ jaar was dat VWPD / Valk.

Vroeger reed ik stad en land af.
Van Haokan Oisterwijk door naar Orthen.
Om de dag erna in Nijverdal en Holten de auto vol te laden. En dan de laatste dag nog iets dichterbij huis. Chaos ten top!
Had het voor geen geld willen missen hoor, dat hoorde erbij. Vroeger samen met m’n pa, later zelf. Of weer met die ouwe samen, of met vrienden. Voorpret!

Ook wel eens de combi met toch nog 1 dagje Duitsland shoppen gedaan. Terwijl je eigenlijk niets meer nodig had.

Maar laatste jaren eigenlijk >90% bij 1 winkel gehaald. Zodat je nog wat voorbereidingstijd had voor de 31e. En dat is al uitdagend genoeg.

Afgelopen 5+ jaar was dat VWPD / Valk.

Dit wil ik dus precies dit jaar meemaken, ik ben nog nooit naar zoveel shops gegaan als dit jaar.

Met het oog op de laatste keer heb ik dus twee dagen volgepland staan. :thumbsup:

Tot nu toe alleen nog spul uit Duitsland besteld. Komt nog wat bij maar denk dit jaar geen Nederlands spul

Afgelopen jaren véél winkels gezien. Dit jaar vooral op bezoek bij degene waar ik ieder jaar goed geholpen ben en ook op zoek naar de meest sfeervolle winkels. Zo heeft Mulder Haastrecht echt een heel klein winkeltje in Haastrecht met hele toffe producten en ademt zijn winkeltje echt vuurwerk. @PPW is ook op zo'n toffe locatie geweest. Kleine garage van een liefhebber die vanuit daar zijn winkel runde. Hoop vooral nog even de hand te schudden met de eigenaren die er elk jaar een feestje van maakte :)

Back
Bovenaan