Fryskepyro
VWC lid
we leggen eerst al het afgestoken vuurwerk op een built dat we de volgende ochtend zo op kunnen ruimen en al zo neer leggen dat iedereen normaal langs kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier werd het op 1 januari door de gemeente weggehaald vanaf onze stookplaats.
Met verbazing staan kijken toen ik 1 januari het zag gebeuren. Scheelde een aardige klus haha. We zijn verhuisd dus had dit nooit eerder meegemaakt.
Hier werd het op 1 januari door de gemeente weggehaald vanaf onze stookplaats.
Met verbazing staan kijken toen ik 1 januari het zag gebeuren. Scheelde een aardige klus haha. We zijn verhuisd dus had dit nooit eerder meegemaakt.
Deden ze dat hier ook maar, ik mag het altijd allemaal zelf opruimen en naar de milieustraat brengen.Dat is hier ook altijd vaste prik, niet de 1e zelf maar de eerst volgende dinsdag.
Dit jaar valt dus een beetje rot, maar je stapel word uiteindelijk netjes opgehaald hier en vaak zetten we dan ook de boom erbij.
Dan komt ook het veegkarretje langs en is eigenlijk 80 % opgeruimd.
Hahaha walk of shame daar.Deden ze dat hier ook maar, ik mag het altijd allemaal zelf opruimen en naar de milieustraat brengen.
Deden ze dat hier ook maar, ik mag het altijd allemaal zelf opruimen en naar de milieustraat brengen.
Heel veel verbaasde blikken maar ook leuke reacties als "wel een heel leuk feestje geweest zeker?"Hahaha walk of shame daar.
Eigenlijk vind ik het zonde om alle cakes op te laten fikken, want vind het de dag erna wel leuk om alles nog even te bekijken. Dus ik zet het 's nachts meteen voor m'n huis, de dag erna even vegen (maar wel even uitslapen). Dan staat het vaak toch nog wel een paar dagen voor m'n huis.