Nieuw vuurwerkboek! - 'De Mooiste Dagen van het Jaar' - (Voor)verkoop met winactie

Wat JanFireman zegt, ik zit inderdaad zelf aan de andere kant van de wereld. We zijn momenteel op wereldreis met onze zeilboot en liggen nu in Tonga. Maar ondanks dat wilde ik dit jaar, omdat het misschien wel het laatste jaar is, toch graag m'n idee om een boek te maken van al m'n verhalen werkelijkheid laten worden. Dat maakt het alleen wat lastiger om het allemaal te regelen, i.v.m. het niet zelf fysiek aanwezig zijn en het tijdsverschil enzo. M'n ouders versturen nu (in ruil voor een etentje :wink:) alle boeken voor me. Die zien me al aankomen als ik zeg: Ja er komt ook nog een deluxe editie :d :bonk:
Ok, ik dacht dat de heren voor je en grapje maakte! :) Maar goed bezig!

De boeken willen gewoon graag gelezen worden en proberen je te verleiden om dat te gaan doen :wink:

Zoals gezegd, het zou minder moeten worden maar er in de tussentijd iets bovenop leggen kan helpen. Het lijkt me ook dat als het boek een tijdje tussen andere boeken op de plank heeft gestaan het wel weer over gaat. Ik vind het erg jammer om te zien dat de kaft zo raar doet, maar ik denk echt dat dit na verloop van tijd wegtrekt. Hier ook een fotootje van de proefdruk (links) en de productie (rechts) bij m'n ouders thuis, die hebben het echt veel minder.

Proefdruk en productie.jpeg

(op de achtergrond trouwens de wereldkaart waarop ze bijhouden waar we nu zijn :d)

Na een paar dagen onder een ander boek gelegen te hebben ziet mijn boek eruit als de rechtse op de foto. Daarvoor was het meer zoals die van Janniekske

Voor wie nog een boek wil bestellen, dat kan nog steeds! Stuur even een mailtje naar [email protected] en dan regelen we het!

Reactie kan de komende twee weken wat langer duren. We vertrekken vanavond Nederlandse tijd vanuit Tonga naar Nieuw-Zeeland en hebben op zee wat beperkter toegang tot internet. Maar uiteraard krijgt iedereen uiteindelijk gewoon reactie :)

Best kans dat ze hem op het sorteercentrum al gelezen hebben en de postbode hem ook al gelezen heeft. Maar dat kun je zien, is de kaft toevallig al verbogen?
Nee boek was nog netjes de hoeken van pakket echter niet. Maar ben wel gewend als bij ons een niet brief via postbode gaat dan kan je er vanuitgaan dat het veel later binnenkomt

Ook ik heb pech; Postnl zegt dat 'ie bezorgt is op vrijdag 17-10 maar ik heb niks binnen, bij de buren geweest, ons Allsafe postnl punt en Albert Heijn; nergens te vinden. Advies van postnl: afwachten en de verzender inlichten. Bij deze Niels, dus mocht 'ie retour komen dat weet je wat er aan de hand is. Ligt uiteraard niet aan jou maar aan Postnl!

Ook ik heb pech; Postnl zegt dat 'ie bezorgt is op vrijdag 17-10 maar ik heb niks binnen, bij de buren geweest, ons Allsafe postnl punt en Albert Heijn; nergens te vinden. Advies van postnl: afwachten en de verzender inlichten. Bij deze Niels, dus mocht 'ie retour komen dat weet je wat er aan de hand is. Ligt uiteraard niet aan jou maar aan Postnl!
Echt bizar ook dat he nou nét weer jouw moet overkomen. Een collega schrijver..

Back
Bovenaan