\_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

Het boek zojuist uitgelezen. Geweldig stukje literatuur. Het leest heel erg lekker weg. Vele herkenbare verhalen. Ophalen en afsteken. Leuke foto's ook. Prachtige producten die je in al die jaren hebt gekocht. Al die herinneringen pakken ze je niet meer af. En ook zeer bijzonder nu je zeilreis.

Echt een boek om in de stemming te komen voor Oud & Nieuw.

Het boek zojuist uitgelezen. Geweldig stukje literatuur. Het leest heel erg lekker weg. Vele herkenbare verhalen. Ophalen en afsteken. Leuke foto's ook. Prachtige producten die je in al die jaren hebt gekocht. Al die herinneringen pakken ze je niet meer af. En ook zeer bijzonder nu je zeilreis.

Echt een boek om in de stemming te komen voor Oud & Nieuw.
Super leuk om te horen! Ik ben heel blij dat het boek goed bevalt. Dat was denk ik het spannendste van dit alles, of mensen het inderdaad leuk zouden gaan vinden :bonk:Maar fijn om te horen dat dat zo is :handsup:

Ben er afgelopend weekend ook eindelijk aantoe gekomen om een begin te maken (In 1x uit lezen is ook zo zonde) Alleen de chronoloog tovert al een bigsmile op m'n gezicht. Ik begin zo langzamerhand te denken dat de meeste vuurwerkgekken op de zelfde manier geprogrammeerd zijn in hun jeugd. Prachtig boek niels! Er komen meteen weer mooie jeugdherinneringen naar boven.🤩

Back
Bovenaan