[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Iemand die vuurwerk uitkiest voor de doos,das een nieuwe die ik nog niet eerder gehoord had :p
Begrijpend lezen is ook best moeilijk.. Er staat niet dat ik hem gekocht heb voor de doos, er staat alleen dat ik het een mooie doos vindt.

De doos heeft dan ook zeker wel invloed op het wel of niet aanklikken van een item in een webshop.

Ik merk zelf dat ik soms wel een pareltje gemist heb omdat het ofwel een lelijke doos is of alleen maar zo bruine doos met 1.0' 144 shots ofzo erop.

Terwijl een mooi label dan toch eerder aangeklikt wordt en daar de video van bekeken.

Tevens bewaar ik altijd één van de mooie compound omdozen om klein spul in te bewaren.

Begrijpend lezen is ook best moeilijk.. Er staat niet dat ik hem gekocht heb voor de doos, er staat alleen dat ik het een mooie doos vindt.
Dat kan ik beter van jouw opmerking zeggen,ik zeg niet dat JIJ iets koopt voor de doos,maar dat ik nog nooit heb gehoord van iemand die vuurwerk zou kiezen vanwege de doos.
Dat jouw reactie nou juist voor mij de open deur was om dat te typen,dat is een ander verhaal ;)
( Waarbij ik er overigens ook niet verbaast van zou zijn als er mensen zouden zijn die het er echt specifiek voor doen,er zijn tegenwoordig zoveel dingen waar ik van denk hoe verzin je het om dat te doen met die reden :d )

Back
Bovenaan