Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Iemand die uit ervaring zijn/ haar voorkeur kan uitspreken voor dit vraagstuk:

Goldbomber voor €160 of pyroshow 2000 sacramentum voor €125?

Kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur. Maar ik heb vorig jaar de sacra geschoten maar dat was wel genieten! Relaxed tempo, mooie effecten. Goldbomber ook indrukwekkend, maar ook heel snel. Zou zelf voor de Sacra gaan.

Twee compleet verschillende bakken. De Sacramentum als je wat minder budget hebt en lang wil genieten, iets groter budget en een bak voor net na het geweld om 00:00 de Goldbomber. Nog groter budget? Beide!

Als je maar één of enkele compounds hebt zou ik voor de wat langer durende en iets goedkopere Sacramentum gaan maar anders is het toch echt de Goldbomber, een geweldig mooie box en echt een beleving om te schieten.

Iemand die uit ervaring zijn/ haar voorkeur kan uitspreken voor dit vraagstuk:

Goldbomber voor €160 of pyroshow 2000 sacramentum voor €125?

Met de Goldbomber wel ervaring, met de andere niet. Het is een ontzettend brute bak, afgelopen week waren er vele freaks er als de kippen bij om te bestellen toen deze werden gedropt. Ontzettend populair apparaat. Voor 160 euro een nobrainer.

Met de Goldbomber wel ervaring, met de andere niet. Het is een ontzettend brute bak, afgelopen week waren er vele freaks er als de kippen bij om te bestellen toen deze werden gedropt. Ontzettend populair apparaat. Voor 160 euro een nobrainer.
No brainer zegt ie haha. Is wel serieus geld voor mensen met een klein budget hè?

Door de aanpassing van de twisting dahlia's ben ik gaan zoeken naar een alternatief.

Ik kwam er achter dat dat best lastig is..
1.2 Spinners 2 collors kwam er eigenlijk voor mij als enige alternatief uit.(maar niet meer verkrijgbaar in NL)
Nu wil ik dit in 2 aparte producten aanschaffen.

Spinners zijn in dit topic al gedeeld..dus daar ga ik een keer een keuze uit maken

Maar nu zoek ik nog een compound met mooie kleuren (multicolor) met het liefst geen goud en crackling. Of in ieder geval zo min mogelijk.
Hebben jullie een suggestie die gelijk bij jullie opkomt ?

Door de aanpassing van de twisting dahlia's ben ik gaan zoeken naar een alternatief.

1.2 Spinners 2 collors kwam er eigenlijk voor mij als enige alternatief uit.(maar niet meer verkrijgbaar in NL)

Spinners zijn in dit topic al gedeeld..dus daar ga ik een keer een keuze uit maken

Maar nu zoek ik nog een compound met mooie kleuren (multicolor) met het liefst geen goud en crackling. Of in ieder geval zo min mogelijk.
Peking opera 10. Zit wel iets van goud in. Maar hele goeie kleuren.

Bedankt voor jullie feedback!! Ik denk er toch over om voor de sacramentum te gaan ivm de langere tijdsduur en de goudeffecten die me erg aanspreken, al durf ik de bestelknop nog niet in te drukken.

Hallo Leute,

Op dit moment heb ik het volgende lijstje samengesteld. Hiervan de TDS en Eastern Eclipse al besteld. Als je deze lijst zo ziet. Hebben jullie dan nog tips/wijzigingen of aanraders om te vervangen? Qua hoeveelheid zal dit zo ongeveer mijn collectie worden van grote boxen. Dus er kan niets bij, alleen wisselingen. Alle adviezen of aanraders zijn welkom.

TDS 400
Eastern Eclipse
Sky Symphony
Super Flowers
Immortal Gold
Even 4 Seasons
Blitz Bomber
Rebel 2.0
Exclusive Funky Town
Thermal Jewelz
Full Assault.

Hallo Leute,

Op dit moment heb ik het volgende lijstje samengesteld. Hiervan de TDS en Eastern Eclipse al besteld. Als je deze lijst zo ziet. Hebben jullie dan nog tips/wijzigingen of aanraders om te vervangen? Qua hoeveelheid zal dit zo ongeveer mijn collectie worden van grote boxen. Dus er kan niets bij, alleen wisselingen. Alle adviezen of aanraders zijn welkom.

TDS 400
Eastern Eclipse
Sky Symphony
Super Flowers
Immortal Gold
Even 4 Seasons
Blitz Bomber
Rebel 2.0
Exclusive Funky Town
Thermal Jewelz
Full Assault.
Het zijn vrijwel allemaal dikke bakken, goede, lijkt me een fijne variatie aan kalibers en tempo. Enige wat ik zelf zou overwegen is wat meer shapes, vrijwel alles is I-shape.

Hallo Leute,

TDS 400
Eastern Eclipse
Sky Symphony
Super Flowers
Immortal Gold
Even 4 Seasons
Blitz Bomber
Rebel 2.0
Exclusive Funky Town
Thermal Jewelz
Full Assault.
Zou de Exclusive Funky Town of de Blitz Bomber vervangen voor een waaiercompound. Uiteindelijk zijn ze hetzelfde alleen de Blitz heeft minder shots. Of heb je daar bewust voor gekozen?

Ocean of Lights

Back
Bovenaan