harry janssen
VWC lid
gewoon blijven ademen en accepteren hoe of wat de dusdanige situatie is op dat moment ,vechten tegen de bierkaai is zo vermoeiend nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We kunnen een buurtvereniging oprichten.Op zoek naar alternatieven om toch te kunnen stoken, eind 2026.
Ik zie het al gebeuren dat ik later als scheikundige makkelijker een vergunning voor nitroglycerine aankoop kan krijgen, dan een vergunning voor vuurwerk afsteken binnen een stad. Ik zou er niet op rekenen in ieder gevalWe kunnen een buurtvereniging oprichten.
Is ook met een knipoog he. We wonen bij elkaar in de buurt.Ik zie het al gebeuren dat ik later als scheikundige makkelijker een vergunning voor nitroglycerine aankoop kan krijgen, dan een vergunning voor vuurwerk afsteken binnen een stad. Ik zou er niet op rekenen in ieder geval
Mag ik mee?Nog meer mooie dingen zien. Dit jaar naar masters de feu en Valencia geweest. Dat mogen er wat mij betreft volgend jaar nog wel wat meer worden. Mooi weer, sappie erbij, paar maten. Herinneringen creëren.
Zou niets liever willenMag ik mee?
En alleen de vakanties komt wat vangezond leven en genieten van het moment daarnaast volgend jaar nog een aantal leuke vakanties houden