VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2025

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik shop bij Pijnacker & Zoetermeer.

Hopelijk komen dan snel de filmpjes online, ben erg nieuwsgierig naar sommige items!

Ook bedankt voor de tip m.b.t artikelnummers, dan is vergelijken inderdaad makkelijk(er).
Toch heeft niet iedereen daar zin in of tijd voor en ik meen dat het vorig jaar op dit forum erbij gezet werd.

Maar voor mij geen probleem, gaat goed komen! :thumbsup:

Een paar fanatieke freaks hebben vorig jaar inderdaad die omlabelingen neergezet, wellicht willen ze het dit jaar weer doen?

@harry janssen dat is zeker niet netjes, we gaan even contact met de vestiging opnemen om te zorgen dat de mailbox weer open gaat.

Jullie zijn uiteraard altijd welkom om mij een berichtje te sturen met vragen als die er zijn :)
Heb inmiddels een mailtje ontvangen van de desbetreffende dealer met uitleg en excuus en het aanbod om mee te denken in een passende oplossing ,dus dat wou ik ook nog even laten weten aangezien ik dit wel zo gepast en eerlijk vindt ;)👍

wat ik nouw zo jammer vindt is dat er bij de artikelen helemaal niets staat vermeld over tubesize of nem kruitgewicht ,of ben ik daar de enigste in ? is bij sommige producten nog wel op de doos te vinden maar bij bv de bunkercollectie niet te zien of te vinden

wat ik nouw zo jammer vindt is dat er bij de artikelen helemaal niets staat vermeld over tubesize of nem kruitgewicht ,of ben ik daar de enigste in ? is bij sommige producten nog wel op de doos te vinden maar bij bv de bunkercollectie niet te zien of te vinden

Ik vind vooral de ontbrekende filmpjes jammer omdat meestal dat het grootste selling point is.
Ben minder van het kruit per shot berekenen enzo, maar zou wel graag willen weten inderdaad welke MM het is!

Als jullie dit voor een artikel willen weten kan ik het altijd even doorgeven :) De ontbrekende filmpjes vind ik ook jammer, we wachten op China Red en ik hoop dat ze z.s.m. komen.

Ik kijk de laatste 3 weken uit naar de week deal, maar ja....
Het zijn meer dealtjes dan, echte niet te missen deals.

Als ik de The Vision en Happy New Year los in mijn mandje gooi krijg ik 20% cadeau en dan is het prijsverschil maar 6 euro.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben blij met elke korting, maar zo trek je mij niet over de streep :)

Ik kijk de laatste 3 weken uit naar de week deal, maar ja....
Het zijn meer dealtjes dan, echte niet te missen deals.

Als ik de The Vision en Happy New Year los in mijn mandje gooi krijg ik 20% cadeau en dan is het prijsverschil maar 6 euro.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben blij met elke korting, maar zo trek je mij niet over de streep :)
Ja vind ik inderdaad ook, het prijsverschil is erg klein.

@robinn6

Donnerfaust
Crazy Cyclone *
Desert Storm *
Deep Jungle *
Hyper Strike
Milky Way
Toxic Thunder
Eternal Blossom *
Mystic Horizon
Bamboo Blast *
Brocade Crown
DRGN Sparks
Kapitan
Gangster
Der Offizier

Bedankt voor het uploaden van de video's met een *.

Zitten leuke items tussen, die Crazy Cyclone is wel apart en leuk vind ik.

Hoop dat de rest snel volgt.

Ook zag ik dat jullie de Terracotta in het assortiment op hebben genomen, lijkt me een leuke voor in een weekdeal! :thumbsup:

Back
Bovenaan