Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Ergens tussen zeven uur en acht uur. Lekker op tijd en rustig de dag beginnen om er elke seconde volop van te kunnen genieten.

Wat kunnen jullie ontzettend uitslapen zeg! Ik kan dat überhaupt al niet, maar oudjaarsdag red ik het echt niet langer dan 06.00. Een gezond stukje spanning zullen we maar zeggen.

Zit dat ook met verbazing te lezen dat velen zolang überhaupt kunnen slapen op de dag der dagen. Maar al zou ik het kunnen moest ik er nog niet aan denken, gewoon om 06:00 de wekker en eruit. Voorbereiden en genieten van alles, vuurton in de ochtend al aan, muziek erbij. Moet er niet aan denken om tot 10:00/11:00 in bed te liggen op onze dag, zo zonde.

Uitslapen lukt me sowieso al bijna nooit, dus rond 8 uur zal ik wel wakker zijn. Als het goed is hoef ik niet veel meer te doen dus dan is het Top 2000 aan en rond de middag carbid schieten

Gewoon rond een uurtje of 9, bakkie verse koffie in t klauwtje en als een klein kind boven voor het raam zitten wachten tot de jeugd begint met stoken. #genietmomentje

De kans bestaat dat ik nog een ochtendje ga werken dus dan sta ik rond half 7 op. Meestal zijn de kinderen mijn wekker voor dus dan wordt het 6:15.
Écht uitslapen doe ik al jaren niet meer.

Back
Bovenaan