Antwoorden ze op de mail?![]()
Hopelijk op mij vandaag ook na 7 mails en een maand verder![]()
Je kan ze ook gewoon bellen, of iemand hier een DM sturen in plaats van talloze berichten met "hopelijk reageren ze nu wel."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Antwoorden ze op de mail?![]()
Hopelijk op mij vandaag ook na 7 mails en een maand verder![]()
Ook allemaal al geprobeerdJe kan ze ook gewoon bellen, of iemand hier een DM sturen in plaats van talloze berichten met "hopelijk reageren ze nu wel."
GoedenavondHopelijk op mij vandaag ook na 7 mails en een maand verder![]()
Stuur me even PB, ik ga er heen en wil wel deel van karton evtBruut heel vet!! zou graag karton willen maar net te ver rijden op de 31e nog.
Mocht iemand nog karton willen delen die die kant opgaat uit omgeving Rotterdam ik hoor het graag![]()
Voor mij geld hetzelfde en eenzelfde vraag, maar dan omgeving EindhovenBruut heel vet!! zou graag karton willen maar net te ver rijden op de 31e nog.
Mocht iemand nog karton willen delen die die kant opgaat uit omgeving Rotterdam ik hoor het graag![]()
Denk je dat de atlantis lion goed is?@subarufreak komt de atlantis Lion nog terug op voorraad bij vwpd?
Denk dat het antwoord al deels in zijn vraag zit toch? Lijkt me dat hij er wel wat van verwachtDenk je dat de atlantis lion goed is?
Goedenavond@subarufreak komt de atlantis Lion nog terug op voorraad bij vwpd?
Ja, de afhaaltijd van de 1e bestelling is leidend. Wel dezelfde contactgegevens invoeren want anders matched het nietWorden de bestellingen samen gevoegd?
Ik wil nog wat bij bestellen maar alleen de 31ste is nog beschikbaar en ik moet de 30ste die andere bestelling ophalen? En heb geen zin om 2x te rijden xd
4 begreep ikHoeveel Valk Howlings zitten er in een doos, ik kan dit nergens vinden.
qua prijs voor de enkele is dat volgens mij idd zo, thnx!4 begreep ik