Demo kuiper Koekange vr. 12 december 2025

Robin30

VWC lid
Winkel: Kuiper Koekange
Provincie: Drenthe
Stad/dorp: Koekange
Locatie: Achter de vuurwerkwinkel aan de Dorpsstraat 57 te Koekange
Datum: Vrijdag 12 december 2025
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: Royal Fireworks
Max. kaliber: ...
Collectie: ...
Bijzonderheden: ...

Aan het eind professionele vuurwerkshow!!

1000016140.webp

Laatst bewerkt:
Helaas niet bij dit jaar. Een week daarvoor toevallig met vakantie, en de week van de demo moet er weer gewerkt worden. Ook in het weekend.

Maar hulde aan Kuiper om weer een demo te organiseren! En wat een ontzettend fijne winkel! Vorig jaar een bestelling van ruim €1500 opgehaald daar. Alles verliep mega soepel, bij iedereen overigens. De Riakeo 500 2x was alleen door een voorraad fout helaas niet verkrijgbaar, kon kiezen uit 2x de Cupido als vervanger of de Zodiac met een hele kleine aanbetaling. Had gekozen voor het laatste, omdat ik de Cupido al 2 maal bij een andere webshop in bestelling had staan.

Dit jaar helaas geen klant meer door een zeer beperkt budget. Maar één en al hulde aan de winkel en het team hier!

Ik kijk hier echt zo enorm naar uit he! Echt onwijs veel zin! Ik ga eigenlijk traditiegetrouw met mn broertjes, die meestal weinig aanschaffen door het jaar heen, en dan pompen we er nog even een paar bakken op de lijst om aan te schaffen!

Helaas niet bij dit jaar. Een week daarvoor toevallig met vakantie, en de week van de demo moet er weer gewerkt worden. Ook in het weekend.

Maar hulde aan Kuiper om weer een demo te organiseren! En wat een ontzettend fijne winkel! Vorig jaar een bestelling van ruim €1500 opgehaald daar. Alles verliep mega soepel, bij iedereen overigens. De Riakeo 500 2x was alleen door een voorraad fout helaas niet verkrijgbaar, kon kiezen uit 2x de Cupido als vervanger of de Zodiac met een hele kleine aanbetaling. Had gekozen voor het laatste, omdat ik de Cupido al 2 maal bij een andere webshop in bestelling had staan.

Dit jaar helaas geen klant meer door een zeer beperkt budget. Maar één en al hulde aan de winkel en het team hier!
Ik en mensen om mij heen hebben hele andere ervaringen met de winkel regelmatig producten die ontbreken. Vorig jaar miste 3x de Crossette Switch en nog een aantal pakjes thunderkings. Weer andere mensen ontbraken ook enkele artikelen.

Ik en mensen om mij heen hebben hele andere ervaringen met de winkel regelmatig producten die ontbreken. Vorig jaar miste 3x de Crossette Switch en nog een aantal pakjes thunderkings. Weer andere mensen ontbraken ook enkele artikelen.

Dat is natuurlijk altijd jammer, maar net zoals bij mij met 2x de Riakeo 500 gebeuren dat soort dingen nou eenmaal. Zolang het maar netjes opgelost wordt. Dat lijkt mij het belangrijkst.

Altijd goede service gehad.
Demo is altijd goed geregelt en eindshow altijd mooi (als er niets mis gaat).staat weer in de agenda

Ik heb een editie meegemaakt waarbij na een mislukte show zo'n beetje 3/4 van de show met de all at once knop alsnog de lucht in ging toen ik inmiddels in de auto zat. Maar dat weerhoud mij niet om deze weer mee te pakken,
Twee jaar geleden volgens mij. Was nog aan het struinen in de showroom en heb het nog even mee kunnen pakken. Was wel een geweld 😎

Back
Bovenaan