Hoe is het met jouw FOMO?

Ik heb dit jaar niet veel Riakeo in bestelling staan, ergens denk ik had ik nou toch niet nog een paar dozen moeten bestellen
Daarentegen heb ik echt voor me gevoel een hele mooie collectie in bestelling staan.
We gaan zien wat er nog bij komt, ik zie in ieder geval nog zat moois maarja ik kan niet alles kopen...

Geen last van.
Begin van het jaar een lijst gemaakt met de dozen die moesten komen
Daarnaast een schaduwlijstje en een b lijst gemaakt om de gaten op te vullen.
Daarin geslaagd. Heel blij met de collectie.

Er is zo belachelijk veel dat ik sowieso ga missen (en elk jaar, budget-technisch) , dat elk product afzonderlijk me qua fomo niet zoveel meer doet.

echte fomo ,nee niet echt maar betrap mezelf er wel op dat ik toch weer effe bij iedere actie denk van hmm past er nog wel bij :angel::angel: ,heb dit jaar wel echt wat mooie grote riakeo bakken erbij aangezien mijn 1e kennismaking verleden jaar met het volledige 500 gr ass. (nl) erg veraste in positieve zin ,dat gezegd hebbende is het pas vroeg in oktober dus er kan nog van alles gebeuren/in het mandje vallen :thumbsup::handsup::handsup:

Ik denk dat mijn fomo hoger is dan ooit. Normaal gesproken laat ik de nieuwe collectie staan om het jaar erop de toppers eruit te kiezen. Nu met het eventuele totaalverbod blijf ik maar twijfelen bij de nieuwe productie. Wil uiteindelijk geen parel laten staan.

Als ik de fomo de vrije hand had gegeven, dan had ik aan een bunker nog niet genoeg gehad. Gelukkig heb ik het alles goed kunnen weerstaan, zij het ook met spijt dat ik sommige toppers nu niet in de collectie heb. Achja, ook een beetje trots dat ik zoveel moois heb kunnen weerstaan.

Wordt weer wat sterker, niettemin door showtje Vianen. Laat maar weer zien hoe slim het is voor importeurs om, bij gebrek aan demo's, hun waar op zo'n manier toch te laten zien.

Laatste jaren zijn de prijzen wel dusdanig hoog dat ik wat minder snel denk dat ik alles moet hebben. 5 jaar geleden had ik er echt veel moeite mee, nu kan ik gelukkig wat beter inhouden. Tegelijkertijd zie ik dan weer mooie unieke producten voorbijkomen en dan moet ik die toch hebben. Zeker als dit het laatste jaar NL vuurwerk is, zo heb ik vorig jaar de Sutorobo Taki tweemaal gehaald en zeker geen spijt van gehad. Nu zie ik de Ex Machina bijvoorbeeld voorbij komen, ook een leuk uniek ding. Grote compound vind ik steeds minder onderscheidend, maar dat kleine grut blijft ontzettend leuk. Evenals funke fonteinen/pijlen/romeinse kaarsen, staat allemaal nog op de wensenlijst.

Hier mijn vooraf op losse schroeven staande budget er al 2x volledig doorheen. Ook wel wat extra ingekocht voor later, maar nu echt de rem erop. Met het idee laatste jaar te koop en een grote show neerzetten voor de straat zijn er hier en daar wel wat aankopen geweest die 'niet nodig waren' Totaal geen spijt van en ik heb er ontzettend veel zin in. Ik hoop dat er nog vele 'laatste' jaren in het verschiet liggen. :d

Ik denk dat mijn fomo hoger is dan ooit. Normaal gesproken laat ik de nieuwe collectie staan om het jaar erop de toppers eruit te kiezen. Nu met het eventuele totaalverbod blijf ik maar twijfelen bij de nieuwe productie. Wil uiteindelijk geen parel laten staan.
Dit dus. Koop normaliter ook weinig nieuwe producten, maar dit jaar kan het helaas niet anders

Ik krijg fomo van flashdeals, weekaanbiedingen en gave producten die begin van het jaar niet op mijn lijstje stonden. Geregeld geef ik er dan ook aan toe ;-), maar ik probeer me in te houden.

Back
Bovenaan