Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Ik geniet even veel van alle momenten voor en na 0.00. De adrenaline als het eindelijk 18 uur is, even een lekkere dikke bak stoken en daarna wat klein spul en cakes gedurende de avond. Zo rond 22 uur even lekker een uurtje wat compounds en cakes, vooral de producten waar je even rustig van wil genieten. En dan om 0.00 de grote ontlading, helemaal los en lekker stoken tot 2.00.

Ik geniet even veel van alle momenten voor en na 0.00. De adrenaline als het eindelijk 18 uur is, even een lekkere dikke bak stoken en daarna wat klein spul en cakes gedurende de avond. Zo rond 22 uur even lekker een uurtje wat compounds en cakes, vooral de producten waar je even rustig van wil genieten. En dan om 0.00 de grote ontlading, helemaal los en lekker stoken tot 2.00.

Is het al 31/12? Heerlijk vooruitzicht! :thumbsup:

Voorheen overdag, en de laatste jaren om 18.00

Heel het jaar wachten en dan eindelijk mogen.
Na 0.00 is de beleving bij mij een stuk minder

De vooravond vind ik tegenwoordig veel gemoedelijker dan buurmannen die om 00:00 een potje niet vastzetten, afsteken, en hopen dat het wel goed komt..

De vooravond vind ik tegenwoordig veel gemoedelijker dan buurmannen die om 00:00 een potje niet vastzetten, afsteken, en hopen dat het wel goed komt..
Dat is inderdaad altijd weer een dingetje. In de avond heb je daar geen last van maar na 0.00 is het bijna altijd wel een keer raak. Afgelopen jaar opgelost door de stokers aan weerskanten zo'n vuurwerkgrip te geven, nu maar hopen dat ze die goed bewaard hebben.

Dat is inderdaad altijd weer een dingetje. In de avond heb je daar geen last van maar na 0.00 is het bijna altijd wel een keer raak. Afgelopen jaar opgelost door de stokers aan weerskanten zo'n vuurwerkgrip te geven, nu maar hopen dat ze die goed bewaard hebben.

Dat heb ik ook geprobeerd met mijn overbuurman, die gaf geen gehoor, 3 potjes omgevallen van de 4.... Heel fijn.

Voor 12 uur geniet ik vooral van 19 shots assortimentjes zoals het Buurtassortiment van Rubro! Maar om 12 uur is het natuurlijk gaaf om al die compoundjes van de buren te zien die ze o.a. bij de lokale Rubro dealer hebben gehaald.

Afgelopen jaar zoals vele de weertopic en apps nauwlettend in de gaten gehouden. Het zag er zo bizar slecht uit rond 00.00 uur dat ik het meeste van mijn collectie in de vooravond er door heen geknald heb. Op zich best lekker want je kan goed het product zien maar mijn voorkeur is toch wel rond 00.30 uur wanneer de meeste klaar zijn en ze beetje bij beetje bij mij verzamelen om toch nog wat vuurwerk te zien. Dan krijg je nog vaak de vraag of het uit België of Duitsland komt... :bonk:

Genieten doe ik de gehele dag de 31e, mooiste dag van t jaar, gezelligheid en verbroedering in de buurt🥰

Back
Bovenaan