Caïro Crackling

Laat ik eens de knuppel in het hoenderhok gooien :D

Naar aanleiding van de show gisteren in Vianen hoor ik diverse keren dat de Caïro weer uitblonk, als vanouds was etc. etc. En ja, hij was goed, maar die doffe donkere dreunen die je voelde, die heeft ‘ie echt niet meer. Hij stak er echt niet (meer) met kop en schouders bovenuit.

Nu stond ik wel op een afstand, net achter het appartementencomplex. De Caïro ging echter goed mee met de rest, maar bijvoorbeeld de Firestarter versloeg de Caïro qua burst vond ik. Was in elk geval minimaal gelijkwaardig. Daar waar de eerste batches Caïro alles en iedereen qua burst versloeg.

Begrijp me goed, in z’n soort is de Caïro echt goed, maar de baas is ‘ie niet meer zoals de eerste batches. In meervoud voor een goede (karton)prijs aan te raden, maar dit jaar heb ik de keuze gemaakt om de Caïro links te laten liggen. Zoals het er nu althans voorstaat…

Over all heb ik gisteren echt een waanzinnig mooie ramshow gezien!

Naar aanleiding van de show gisteren in Vianen hoor ik diverse keren dat de Caïro weer uitblonk, als vanouds was etc. etc. En ja, hij was goed, maar die doffe donkere dreunen die je voelde, die heeft ‘ie echt niet meer. Hij stak er echt niet (meer) met kop en schouders bovenuit.

Nu stond ik wel op een afstand, net achter het appartementencomplex. De Caïro ging echter goed mee met de rest, maar bijvoorbeeld de Firestarter versloeg de Caïro qua burst vond ik. Was in elk geval minimaal gelijkwaardig. Daar waar de eerste batches Caïro alles en iedereen qua burst versloeg.

Begrijp me goed, in z’n soort is de Caïro echt goed, maar de baas is ‘ie niet meer zoals de eerste batches. In meervoud voor een goede (karton)prijs aan te raden, maar dit jaar heb ik de keuze gemaakt om de Caïro links te laten liggen. Zoals het er nu althans voorstaat…

Welke batch was dit bij die show dan ? Zag er op film iig goed uit maar vermoed zelf 24 batch.

Als dit is wat mogelijk is kooiloos kan ik daar echt meer dan prima mee leven, zeker in je straatje is dit genieten hoorde. Die eerste batches waren natuurlijk geweldig maar dit is nog steeds hard. Harder dan vele cakes in de show gisteren op de fire starter na.

Lekker om mijn voorgenomen finale alvast eens in het echt te zien😂😂 alleen hier uitgevoerd met 3 kartons 2023 batch🥳🥳 wie wat bewaard……

Bedankt voor deze reactie! 100% mee eens, en daarom laat ik deze ook wederom staan.

Vorig jaar eerst 1 expemplaar batch '24 geschoten, daarna de oude batch meteen erachteraan (elektrisch) en het verschil is enorm! Waar de nieuwe batch gewoon een mooie cake is, voel je bij de oude batch de druk van de burst tot op je borst! Machtig mooi!

Inmiddels ga ik voor de Royal Match / Crackle King vanwege het effect. Komt een stukje lager en daardoor vind ik deze vetter!

Back
Bovenaan