Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

De kriebels komen echt na september. Seizoen begonnen. Donkere dagen, meer en meer producten te koop. De demo's! De youtube afleveringen etc etc. De maanden ervoor voel ik gewoon nog de hype van het oud en nieuw ervoor!

Normaal gesproken op 1 januari als ik alles nog eens in m'n hoofd afspeel en alle mooie filmpjes van iedereen ga kijken. Tijdens dat nagenieten beginnen bij mij de kriebels alweer voor de volgende editie.

Eigenlijk wel het hele jaar door maar nu in het laatste kwartaal wel meer ivm de veel opende shops en de laatste acties. Ook de eerder vallende avond en nacht helpt mee.

Het hele jaar hier wel aanwezig geweest. Dus helemaal weg zijn ze nooit geweest. De kriebels beginnen nu wel aan te wakkeren en bij vlagen los te barsten. Zal alleen maar meer worden. Ik vind het helemaal goed, kom maar op. Ik heb er zin in!

Het hele jaar hier wel aanwezig geweest. Dus helemaal weg zijn ze nooit geweest. De kriebels beginnen nu wel aan te wakkeren en bij vlagen los te barsten. Zal alleen maar meer worden. Ik vind het helemaal goed, kom maar op. Ik heb er zin in!
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn, als ik over mezelf praat.

Nadat er in april bekend werd dat er volgend jaar een verbod komt had ik er de eerste maanden daarna nog maar weinig zin in. Maar vanaf september begon het vlammetje toch weer heftig aan te wakkeren.

Back
Bovenaan