Cees van der Horst Breda

Ik heb ze een tijdje geleden gemaild met de vraag of er nog een freakactie komt zoals voorgaande jaren. De reactie was: "Die komt er zeker, vanaf half oktober. Sommige items zullen dan goedkoper zijn en sommige duurder t.o.v. van de huidige outlet prijzen."

Door dit antwoord ben ik nog steeds in dubio of ik nu nog een grote bestelling ga plaatsen of ga wachten:p
Sowieso jammer dat ze dit laatste jaar wat later zijn met de freakactie. Was vorig jaar eind september.
Als je nu ziet wat je wil hebben tegen voor jouw redelijke (of goede) prijzen dan kun je beter nu bestellen. Je weet namelijk nooit wat de prijs later doet en of het artikel uberhaupt nog te bestellen is. Soms blijkt later dat je iets goedkoper had kunnen krijgen maar meestal is dat niet het geval en als je iets graag had willen hebben wat er niet meer is dan heb je spijt.

Ik heb ze een tijdje geleden gemaild met de vraag of er nog een freakactie komt zoals voorgaande jaren. De reactie was: "Die komt er zeker, vanaf half oktober. Sommige items zullen dan goedkoper zijn en sommige duurder t.o.v. van de huidige outlet prijzen."

Door dit antwoord ben ik nog steeds in dubio of ik nu nog een grote bestelling ga plaatsen of ga wachten:p
Sowieso jammer dat ze dit laatste jaar wat later zijn met de freakactie. Was vorig jaar eind september.
Ik twijfel ook nog steeds om hier te bestellen maar dat heeft meer wat persoonlijke redenen. Bv in de ophaal planning.

Maar als je twijfelt moet je toch eens wat meer onderzoek gaan doen naar de prijzen in het algemeen. Breda is echt op dit moment prijstechnisch de aller beste winkel in mijn ogen !!! Vergelijk alle 30mm bakken maar even. ICB 120,- bij alle andere shops minimaal 130-150
En je ziet met alle 30mm bakken dat Breda op dit moment het meest voordelig is.

Ik zat dus precies met het zelfde dilemma. Wilde nog 1 grote bestelling doen en zat echt te twijfelen of ik zou wachten of gewoon alvast bestellen. Uiteindelijk voor de zekerheid maar alvast besteld.

Tot nu toe is het nog steeds, hoe eerder besteld, hoe goedkoper het is.. Januari / februari was het vele malen goedkoper dan op dit moment welke deal dan ook. Kortom, bestellen is meer zekerheid. Ik zou daar dus altijd voor gaan.

Tot nu toe is het nog steeds, hoe eerder besteld, hoe goedkoper het is.. Januari / februari was het vele malen goedkoper dan op dit moment welke deal dan ook. Kortom, bestellen is meer zekerheid. Ik zou daar dus altijd voor gaan.

Over het algemeen wel Jan, alles wordt nu (flink) duurder.

Toch komt het wel is voor dat een item later iets goedkoper wordt in een actie bijvoorbeeld.
Als ik kijk naar mijn complete lijst had ik er misschien 100 euro goedkoper vanaf kunnen komen in totaal.

Maar ja soms koop je ook iets omdat het later uitverkocht kan zijn of omdat het bij een bepaalde shop dichterbij is, etc.

Mijn grootste 'verlies' dit jaar is op de Great Wall.

Ik wil even geen namen noemen, dus noem ze shop 1 t/m 4. (waar ik besteld heb / ga bestellen)

Deze stond voor € 350,- bij een shop (1) waar ik al besteld had.
Vervolgens voor € 327,50 bij een andere shop (2) besteld, en deze shop (2) verlaagde vlak daarna de prijs naar € 319,-.
Kort hierna ging die bij shop (1) van € 350,- naar € 300,-.
Toen werd er bij shop (3) om de hoek van shop (2) ook een actie gehouden voor € 300,-.
En als klap ging er bij shop (4) er een tijdelijke dag actie uit voor € 280,-.

Dus ik had hem voor € 280,- kunnen hebben, € 327,50 betaald.
Wordt nu wel voor € 400,- aangeboden al, dus het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.

Ach je wint soms en verliest soms.

Verder is inderdaad zo beetje alles op mijn lijst nu flink duurder, sommige prijzen zijn zelfs verdubbeld tov Januari / Februari.

:thumbsup:

Ik twijfel ook nog steeds om hier te bestellen maar dat heeft meer wat persoonlijke redenen. Bv in de ophaal planning.

Maar als je twijfelt moet je toch eens wat meer onderzoek gaan doen naar de prijzen in het algemeen. Breda is echt op dit moment prijstechnisch de aller beste winkel in mijn ogen !!! Vergelijk alle 30mm bakken maar even. ICB 120,- bij alle andere shops minimaal 130-150
En je ziet met alle 30mm bakken dat Breda op dit moment het meest voordelig is.

Ik heb prima kijk op prijzen. Voor mij persoonlijk is een aardig deel wat ik nog moet bestellen nieuwe producten waarin ik nog eea verwacht te strepen. Dan is wachten op die korting prima + nog eventueel kans op wat gratis vuurwerk (als ze dat weer doen in de eerste week).

De banner nu op hun website suggereert overigens niet echt dat er nog een kortingsactie komt, maargoed. We gaan het meemaken!

Back
Bovenaan