Tot nu toe is het nog steeds, hoe eerder besteld, hoe goedkoper het is.. Januari / februari was het vele malen goedkoper dan op dit moment welke deal dan ook. Kortom, bestellen is meer zekerheid. Ik zou daar dus altijd voor gaan.
Over het algemeen wel Jan, alles wordt nu (flink) duurder.
Toch komt het wel is voor dat een item later iets goedkoper wordt in een actie bijvoorbeeld.
Als ik kijk naar mijn complete lijst had ik er misschien 100 euro goedkoper vanaf kunnen komen in totaal.
Maar ja soms koop je ook iets omdat het later uitverkocht kan zijn of omdat het bij een bepaalde shop dichterbij is, etc.
Mijn grootste 'verlies' dit jaar is op de Great Wall.
Ik wil even geen namen noemen, dus noem ze shop 1 t/m 4. (waar ik besteld heb / ga bestellen)
Deze stond voor € 350,- bij een shop (1) waar ik al besteld had.
Vervolgens voor € 327,50 bij een andere shop (2) besteld, en deze shop (2) verlaagde vlak daarna de prijs naar € 319,-.
Kort hierna ging die bij shop (1) van € 350,- naar € 300,-.
Toen werd er bij shop (3) om de hoek van shop (2) ook een actie gehouden voor € 300,-.
En als klap ging er bij shop (4) er een tijdelijke dag actie uit voor € 280,-.
Dus ik had hem voor € 280,- kunnen hebben, € 327,50 betaald.
Wordt nu wel voor € 400,- aangeboden al, dus het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Ach je wint soms en verliest soms.
Verder is inderdaad zo beetje alles op mijn lijst nu flink duurder, sommige prijzen zijn zelfs verdubbeld tov Januari / Februari.