Cees van der Horst Breda

Dat ben ik met je eens, maar het heeft toch niks met een eerdere bestelling te maken?

Of door zulk beleid gun je het deze winkelier niet, dat kan ook natuurlijk.

Ik heb hier al een paar orders staan en daar zou er dit weekend nog ééntje bijkomen, maar niet op deze manier. Communicatie blijft het grote probleem bij Breda. Je zegt het één en vervolgens doe je iets compleet anders.

Prima, geen extra order bij deze zaak, genoeg andere mogelijkheden.

Liggen ze hier echt niet wakker van 😆 die krijgen genoeg orders.

Ja, het is niet volgens de aangegeven voorwaarden en dat is zeker niet netjes.
Maar heel eerlijk, dit zie ik bij zoveel winkels gebeuren buiten de communicatie en die hanteren sowieso al discutabele prijzen.

Plots gaat een product te snel, dan doen we de prijs alvast omhoog. Ik praat het niet goed want 14 oktober is 14 oktober maar dit gebeurt hier al zolang ik me kan herinneren.

Aantal weken terug ook plots alles een paar euro duurder op de website met vervolgens een stille aanvulling van 60 items.

Dat komt regelmatig voor, zoals @meester J. al aangeeft lijkt dat vooral voor te komen bij artikelen die hard lopen en is dat niet alleen hier het geval. Dus t/m de 14e blijven de meeste prijzen gelijk en over het geheel scherp, daarna gaat alles in prijs omhoog.

Een voorbode op wat komen gaat dus. Ergens te hopen dat ze dan nog een freak actie doen met korting voor de late beslissers. Iemand voorbeelden van prijzen?

Door een klein systeemdingetje waren de prijzen versprongen maar dat is zoals aangegeven weer opgelost. De prijzen zullen nu tot en met 14 oktober 18:00 goed blijven staan. Mocht dat niet zo zijn - stuur ons dan een mailtje en lossen het op.

Na 14 oktober 18:00 zullen de prijzen overgaan naar de normale prijzen maar zullen er zeker nog (mooie) acties zijn.

Laatst bewerkt:
🤣 Man man man. Sommige van jullie gooien bredavuurwerk gelijk voor de leeuwen. In de shoutout zeiden we al dat het mogelijk een systeem dingetje zou kunnen zijn. Gezien er duidelijk gecommuniceerd was dat de prijzen tot volgende week zo blijven🤣.

En hup nu weer als echte freaks bestellen!! 🔥😍

Door een klein systeemdingetje waren de prijzen versprongen maar dat is zoals aangegeven weer opgelost. De prijzen zullen nu tot en met 14 oktober 18:00 goed blijven staan. Mocht dat niet zo zijn - stuur ons dan een mailtje en lossen het op.

Na 14 oktober 18:00 zullen de prijzen overgaan naar de normale prijzen maar zullen er zeker nog (mooie) acties zijn.
De Zena Fully sky is wel heel erg duur geworden á € 60,- haha

Top zaak , ik komt hier ieder jaar erg graag! Hopelijk dit jaar ook nog een familie/freak middag met wat leuke aanbiedingen 😁

Fijn dat de prijzen nog even zo staan, dan gooi ik er nog een bestelling tegenaan!

Back
Bovenaan