Gototop
VWC lid
Saga 92,50 in Breda![]()
Goeie prijs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Saga 92,50 in Breda![]()
Yes maar ik heb al gekocht in Breda. Alleen al dat lelijke AI logo op de doos is een must haveBij Magnum dat geval is 120 -20% nog dexe week = 96 euro. Als een Magnum winkel dichterbij zit lijkt me dat een prima optie toch?
Yes maar ik heb al gekocht in Breda. Alleen al dat lelijke AI logo op de doos is een must haveHeerlijk!
Of de flop van het jaar niemand weet het op dit moment…Is deze box nu de hype van dit jaar? Heb verschillende versies (Argento) gezien en dan leunt de keuze meer naar links laten liggen.
Ach voor 92,50 weet je het. Valt op zich nog wel mee... het filmpje kan ik erg waarderen en daar beoordeel ik nu ook maar op. We gaan het meemaken.Is deze box nu de hype van dit jaar? Heb verschillende versies (Argento) gezien en dan leunt de keuze meer naar links laten liggen.
De kleuren zijn zeker goed, alleen jammer dat de box dan wat langzaam schiet. Met kleurensalvo's in de lucht kun je om 0:00 eens de show stelen met een relatief goedkope compound.Ach voor 92,50 weet je het. Valt op zich nog wel mee... het filmpje kan ik erg waarderen en daar beoordeel ik nu ook maar op. We gaan het meemaken.
Bedankt voor het filmpje, ook ik laat deze links liggen. Is erg wind gevoelig en effecten die me doen denken aan 2005 monsterride.De kleuren zijn zeker goed, alleen jammer dat de box dan wat langzaam schiet. Met kleurensalvo's in de lucht kun je om 0:00 eens de show stelen met een relatief goedkope compound.
Dit is ongeveer wat je gaat krijgen in je straat
Geen dank, om teleurstellingen te voorkomenBedankt voor het filmpje, ook ik laat deze links liggen. Is erg wind gevoelig en effecten die me doen denken aan 2005 monsterride.
Bedankt voor het filmpje, ook ik laat deze links liggen. Is erg wind gevoelig en effecten die me doen denken aan 2005 monsterride.
Precies de 2 die ik heb erbij heb gepakt idd. Ze lezen goed mee op het forumDeze ook besteld, fijn dat Breda deze en ICB aan de site heeft toegevoegd
En dankzij jou bericht hem ik er ook weer n hele bestelling bij moeten nemen. Bedankt manPrecies de 2 die ik heb erbij heb gepakt idd. Ze lezen goed mee op het forum![]()
Ah, jij bent ook benaderd door hun ingenieur vanwege jouw absoluut unieke kijk op vuurwerk?Ik ben net gebeld door riakeo, ze willen de minerva van Argento kopiëren en ze vroegen of er al vergelijkbare producten op de markt waren in Nederland, mijn antwoord was overduidelijk nee.