Knalcakes zijn over het algemeen gekooid, ik vermoed dus niet dat er nieuwe in omloop zijn, en dat de restvoorraad of al verkocht is, of Vathorst niet zo veel meer heeft.Komen er nog knal cakes online?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Knalcakes zijn over het algemeen gekooid, ik vermoed dus niet dat er nieuwe in omloop zijn, en dat de restvoorraad of al verkocht is, of Vathorst niet zo veel meer heeft.Komen er nog knal cakes online?
Over welke producten heb jij het? Er staan toch gewoon fluitproducten?Veel is offline gehaald na het vervelende nieuws over het RACT.
Ik heb nog niks gehoord dus hoop dat ze wel uitgeleverd worden, maar ze stonden wel op de site van Vathorst.
Of ze terug komen? We gaan het vanzelf zien denk ik.
Langzaam aan worden er toch ook weer fluit & swirl artikelen aangeboden.
Deze hebben er al opgestaan vroeger in het jaar.Knalcakes zoals de DumBum's.
Rot op? een wijziging?Een poos terug zou er een RACT wijziging op kooien komen.
Daar werd swirl, fluit én maximale 'knal' lading aan toegevoegd meen ik te hebben begrepen.
Toen werden er veel video's offline gehaald, en items gedeeltelijk gecanceld etc, etc.
Tegelijk gingen scream / fluit artikelen offline.
En dus ook knal items zoals een DumBum...
Ben ik nou gek aan het worden of hoe zit dat?
Want RvN97, Stuifie & TheMelvinNL begrijpen volgens mij niet wat ik bedoel...
Zoals een aantal al vertelden: we wachten even het eventuele kooienverbod af. Want de salutecakes zitten allemaal in kooi. Alleen de secret salute is momenteel te koop, want die is zonder kooi.Komen er nog knal cakes online?
Zoals een aantal al vertelden: we wachten even het eventuele kooienverbod af. Want de salutecakes zitten allemaal in kooi. Alleen de secret salute is momenteel te koop, want die is zonder kooi.
Uitverkocht jaIs de Rebel 2.0 alweer op?
Jammer! Sneller zijn de volgende keer.Uitverkocht ja