Elegance [Compound]

Deze of de Elegance?

Riakeo Elegance is voor mij een tour de force om dit in1.4 G op de markt te krijgen. Die Dakyn van Pryme is in mijn ogen een van de beste F2 bakken, zeker in dit soort, ever. Ik vind 'm echt nog beter dan de Funke Elegant night. Wat een bak is dit zeg....maar ja....Duitsland. Dan wordt het toch de Elegance...

Riakeo Elegance is voor mij een tour de force om dit in1.4 G op de markt te krijgen. Die Dakyn van Pryme is in mijn ogen een van de beste F2 bakken, zeker in dit soort, ever. Ik vind 'm echt nog beter dan de Funke Elegant night. Wat een bak is dit zeg....maar ja....Duitsland. Dan wordt het toch de Elegance...
Ik ga ze gewoon alle 3 vergelijken dit jaar, Elegance, Dakyn en Elegant Night. Zowel de Elegance als de Dakyn heb ik voor het eerst dus ik ben heel benieuwd welke er als winnaar uit de bus komt.

Op enig moment besef je dat er maar 1 doos is waar je het meest naar uitkijkt. Welk filmpje je vaker bekeken hebt dan alle andere.

Daarom met de Vuurwerkbunker deal meegepakt in Pijnacker.

Nu hopen op goed weer, want dan is deze doos pas echt magisch.

Ja dit is het voor jou? Wat maakt deze box magisch volgens jou?

Blijf 180 euro voor 45 seconden wel echt doodzonde vinden....ja als je een budget van 3k hebt of meer is dat peanuts maar ik heb max 800 dan vind ik het echt zonde

Moet er even op inhaken. De effecten zijn top notch, maar bovenal: de opbouw en de timing. Pure magie. Dat krijg je zelf niet voor elkaar met meerdere dezelfde cakes in shape.

Zeker, 100 % waar.

Zelf vind ik het ook een super dikke box, heb hem zelf wel van de lijst gehaald door andere keuzes.
Maar goud & blauw.. Dat is natuurlijk al snel heel fraai.

Dus vroeg me oprecht af wat het is in deze box dat het magisch 'maakt'.

Want veel mensen vinden de Blue Lion King mooi, daar vind ikzelf dus weinig aan.
Daarentegen vind ik de Precious Gold echt een waanzinnige cake.

En waarom is bijvoorbeeld een Hardcore Helium dan niet mooier?

Zeker, 100 % waar.

Zelf vind ik het ook een super dikke box, heb hem zelf wel van de lijst gehaald door andere keuzes.

Want veel mensen vinden de Blue Lion King mooi, daar vind ikzelf dus weinig aan.

Toch net een ader effect. En voor mij heeft single effect een prof gevoel. Ben ook gek van triple sequence finales, zoals de Noi-Z had. Kwestie van smaak. Een andere overweging voor me zou zijn dat ik meer vertrouwen heb in de consistentie van de batches bij Riakeo.

Zeker, 100 % waar.

Hardcore Helium is gaaf vanwege de dikke burst en spreiding, simpel zat. Effecten zijn relatief simpel, daar haal je het niet voor. Geen uniek product, wel enorm dik ding!

Elegance is veel eleganter.. Echt stukje siervuurwerk en tempo is ongeëvenaard. Precies om de redenen die Airforce noemt. Daarom staat hij hier ook einde jaar in de straat (als de wind het toelaat..)

• Like
Waarderingen: BENZ
Jullie zijn mij een FOMO aan het aanpraten haha! Geweldig.

Ik hoop voor jullie dat die echt zo dik is. Toch leuk om meerdere inzichten te hebben. :thumbsup:

Back
Bovenaan