Daar verkopen ze ze als transbomber, straatfilm is ook identiek.Deze is weer terug op voorraad. Echter is het een omlabeling, weet zelf niet of het 100% hetzelfde is natuurlijk. Gaat om de el presidente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar verkopen ze ze als transbomber, straatfilm is ook identiek.Deze is weer terug op voorraad. Echter is het een omlabeling, weet zelf niet of het 100% hetzelfde is natuurlijk. Gaat om de el presidente
Godver als maanden naar op zoek en hij kaapt er ff 2 voor mijn neus weg haha. Was helaas net te laat, wel in de mand niet kunnen afrekenen want geen voorraad. Geniet ervan!Is in de aanbieding voor 169 euro bij een hal in gelderland.
2 van aangeschaft voor die prijs.
Godver als maanden naar op zoek en hij kaapt er ff 2 voor mijn neus weg haha. Was helaas net te laat, wel in de mand niet kunnen afrekenen want geen voorraad. Geniet ervan!
Jammer maar alsnog een super scherpe prijs voor die bakZojuist slecht nieuws te horen gekregen, ik krijg er maar 1, website werkte niet lekker dus aantallen klopte niet.