uxenve
VWC lid
Eigenlijk zouden we allemaal met een vwc avatar op je voorhoofd moeten lopen. Weet je gelijk wie wie isWaard is het sowieso, vorig jaar was het ook echt genieten. Samen met allemaal freaks bij de nieuwste producten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk zouden we allemaal met een vwc avatar op je voorhoofd moeten lopen. Weet je gelijk wie wie isWaard is het sowieso, vorig jaar was het ook echt genieten. Samen met allemaal freaks bij de nieuwste producten!
naast het vervoer is het eerlijk gezegd fysiek ook niet meer haalbaar voor me ,maar zoals gezegd ga ik straks wel weer mooie video's zien en meningen horen mbt de demo dus daar doen we het maar mee ,het helpt altijd weer bij het kiezen /bestellen straks2km lopen/fietsen vanaf het station, Harry![]()
Wordt toch meer het spel 'Wie is het?'Eigenlijk zouden we allemaal met een vwc avatar op je voorhoofd moeten lopen. Weet je gelijk wie wie is
Nu weet je pas echt dat het seizoen aan is!Schietlijst is gelekt: Schietlijst_19092025.pdf
Dat wordt over het hek klimmen kerelAvond heren,
Ik zou morgen avonddienst hebben, maar door een ziekmelding is de ochtenddienst opengevallen en die heb ik overgenomen. Is er nog een mogelijkheid voor een fervente crewlid (ik) om alsnog de demo bij te wonen?
Mag ook in pb eventueel.
Grtzz
Avond heren,
Ik zou morgen avonddienst hebben, maar door een ziekmelding is de ochtenddienst opengevallen en die heb ik overgenomen. Is er nog een mogelijkheid voor een fervente crewlid (ik) om alsnog de demo bij te wonen?
Mag ook in pb eventueel.
Grtzz
Pb terug gestuurd! Enorm bedankt!Je kan met mij mee als de 2e persoon die heb ik al aangemeld, als je wilt.
Nou dat moet wel lukken. Ben 2 meter + keukentrapje... Iemand alleen dan om mij op te vangen aan de andere kant?Dat wordt over het hek klimmen kerel
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn.. Have fun allemaal!!
Vooruitziend blik, goed geregeldJe kan met mij mee als de 2e persoon die heb ik al aangemeld, als je wilt.
Burstduo gaat met iemand anders mee, dus je kan nog met mij naar binnen als je wilt.Kon eerst geen vrij krijgen van het werk maar nu toch vrij.Helaas is de inschrijving gesloten.Voor iedereen die gaat veel plezier.
geen mail met de Google docs erin gehad?Ik heb mezelf aangemeld toen de link beschikbaar kwam, maar heb geen mail gehad. Kom ik wel binnen?