Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert 2025

Demo is zeker de moeite waard. Hier 1.5 uur enkele rit, meer dan waard. Lekker genieten van mooie producten, dikke finale en vele freaks, meer is er niet nodig.

had graag eens bij zo'n demo aanwezig geweest maar rij helaas geen auto meer dus vervoer is het probleem ,maar ga ervan uit dat er genoeg filmpjes straks door jullie gepost worden !! dus bij deze vast bedankt ;)

Edit: Geregeld! Echt heel tof hoe we elkaar als mede liefhebbers proberen te helpen. Hulde ook aan het forum.

Zowel vuurwerkkoning als een maatje uit de buurt zagen de post voorbij komen en boden aan om mee te gaan als +1. Het hek over klimmen hoeft dan ook niet meer 😛

Avond heren,

Ik zou morgen avonddienst hebben, maar door een ziekmelding is de ochtenddienst opengevallen en die heb ik overgenomen. Is er nog een mogelijkheid voor een fervente crewlid (ik) om alsnog de demo bij te wonen?

Mag ook in pb eventueel.

Grtzz

Laatst bewerkt:
Avond heren,

Ik zou morgen avonddienst hebben, maar door een ziekmelding is de ochtenddienst opengevallen en die heb ik overgenomen. Is er nog een mogelijkheid voor een fervente crewlid (ik) om alsnog de demo bij te wonen?

Mag ook in pb eventueel.

Grtzz
Dat wordt over het hek klimmen kerel 🤣
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn.. Have fun allemaal!!

Avond heren,

Mag ook in pb eventueel.

Grtzz

Je kan met mij mee als de 2e persoon die heb ik al aangemeld, als je wilt.

Ben erg benieuwd, zin in om morgen weer even het moois te aanschouwen en supertof dat we daar weer met een groep liefhebbers kunnen staan.

Echt heel veel zin in morgenavond!!!
Gaaf om mensen te ontmoeten die ook echt freak zijn! Hoop ook mensen van hieruit te ontmoeten. Tot morgen allen

Back
Bovenaan