[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Klopt ik ben ik de war met outlet

Had al zo'n vermoedden, omdat die daar in Pijnacker al een lange tijd staat maar je kan hem niet bestellen.
Dus de mystery omgezet naar die box, maar door capaciteit denk ik niet zo los bestelbaar.

Weet ik, maar in de startpost staat niet of je een nieuwe afhaalbon krijgt met samengevoegde bestellingen. Dus vandaar mijn vraag.

Excuus, dat had ik niet begrepen.

Ik gok, maar alleen Jan kan dit bevestigen, dat je inderdaad één samengevoegde bon krijgt.

Had al zo'n vermoedden, omdat die daar in Pijnacker al een lange tijd staat maar je kan hem niet bestellen.
Dus de mystery omgezet naar die box, maar door capaciteit denk ik niet zo los bestelbaar.

Excuus, dat had ik niet begrepen.

Ik gok, maar alleen Jan kan dit bevestigen, dat je inderdaad één samengevoegde bon krijgt.
nee allemaal mee nemen ,op je telefoontje makkelijk toch

Wolff Screaming Missiles 500. 🙈🙊

pak gewoon de rotp als je dan toch van een scream effect houd ,die kleine bakjes vliegen ongecontroleerd alle kanten op en echte scream zou ik het niet noemen eerlijk gezegd ,maar ieder zijn ding uiteraard he ,en qua indruk blijft de rotp ook wel hangen hoor 👊 mits het in je budget past uiteraard 👍

pak gewoon de rotp als je dan toch van een scream effect houd ,die kleine bakjes vliegen ongecontroleerd alle kanten op en echte scream zou ik het niet noemen eerlijk gezegd ,maar ieder zijn ding uiteraard he ,en qua indruk blijft de rotp ook wel hangen hoor 👊 mits het in je budget past uiteraard 👍
Klopt zeker rotp heeft meer scream maar wil hem er meer bij hebben omdat ik zo iets besteld had toe ik voor eerst een wat grotere besteling had gedaan heel wat jaaren geleden leuk voor bij de voor avond
Hij staat al paar jaartjes weer op me lijst maar dan zie je elke keer weer wat anders
Maar als dit jaar dan toch de laaste jaar word

Klopt zeker rotp heeft meer scream maar wil hem er meer bij hebben omdat ik zo iets besteld had toe ik voor eerst een wat grotere besteling had gedaan heel wat jaaren geleden leuk voor bij de voor avond
Hij staat al paar jaartjes weer op me lijst maar dan zie je elke keer weer wat anders
Maar als dit jaar dan toch de laaste jaar word
Herkenbaar hoor 😃 ben zelf 56 jaar én in mijn jeugd waren dit al de eerste en betaalbare meerschots blokjes, gillende keukenmeiden en luchthuilers en voetzoekers waren de voorlopers hiervan ,pfĥhh wordt oud 😂🤣👍

Haha het mysterie oplossen, zijn jullie niet echt goed in... Er komen nog extra mystery deals aan. Ik mik op minstens 3. Waaronder een cake die nu al gespot is (slordig van me had nog op onzichtbaar moeten staan). Nu niet kopen, want die wordt goedkoper dan huidige prijs. Wordt vervolgd!

Suggesties ga ik rustig terug lezen aankomende dagen en kijken wat ik kan doen. Crackling revo las ik alvast als een van de eerste, maar die komt niet. Tarantula komt vast nog wel een keer in de aanbieding voorbij en prima alternatief (hetzelfde effect).

Back
Bovenaan