[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ja mis de vrijdag nieuwtjes van donadoni ook wel een beetje hoor 😀
Vorig jaar hadden ze die geweldige weekendaanbiedingen in oktober en november. Ik heb nog niks gekocht aan vuurwerk en zit op een zak met 750,- die graag aan 30mm bakken en cakes wil besteden, als het even kan allemaal bij Donadoni. Hopelijk dit jaar weer, fingers crossed!!🤞

Goedemorgen allemaal,

Het is vanuit mij een tijdje wat rustiger geweest maar daar gaat snel verandering inkomen. We hebben een nieuw huis gekocht en dit heeft de laatste tijd veel van mijn tijd gevraagd.

Er komen weer extra producten beschikbaar in de aankomende dagen!

Groeten, Jan
Gefeliciteerd met het huis! Zo'n ondergrondse vuurwerkbunker aanleggen in de achtertuin vergt inderdaad veel energie... ;)

Goedemorgen allemaal,

Het is vanuit mij een tijdje wat rustiger geweest maar daar gaat snel verandering inkomen. We hebben een nieuw huis gekocht en dit heeft de laatste tijd veel van mijn tijd gevraagd.

Groeten, Jan

Gefeliciteerd met je nieuwe woning Jan! En welkom terug! Dat je het rustig aan hebt gedaan is alleen maar goed geweest voor de portemonnee!

Vorig jaar hadden ze die geweldige weekendaanbiedingen in oktober en november. Ik heb nog niks gekocht aan vuurwerk en zit op een zak met 750,- die graag aan 30mm bakken en cakes wil besteden, als het even kan allemaal bij Donadoni. Hopelijk dit jaar weer, fingers crossed!!🤞
Je mag altijd een privé berichtje sturen met jouw wensenlijstje. Mocht je liever willen hunten, dan komt dat in oktober/november ook nog helemaal goed :d

Wilde hier toch ook maar even een verzoek indienen voor wellicht nog wat leuke aanvullende items / aanbiedingen:

1. Ultimate City Trip
2. Turbo Display Box 100
3. Hardcore Helium
4. Precious Gold
5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan
6. Sutorobo Taki
7. GBV Melkbus

Bedankt. :thumbsup:
Prachtige producten, maar onze capaciteit maakt het niet mogelijk om met verschillende importeurs te werken helaas. Misschien vanuit mijn geheime ondergrondse bunker volgend jaar :D

Goedemorgen allemaal,

Het is vanuit mij een tijdje wat rustiger geweest maar daar gaat snel verandering in komen. We hebben een nieuw huis gekocht en dit heeft de laatste tijd veel van mijn tijd gevraagd.

Groeten, Jan

Gefeliciteerd Jan! Krijgen we dan nog wel gratis hotdogs of zit dat budget nu in het nieuwe huis? :p

Back
Bovenaan