[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkland Winterswijk

Jammer dat deze winkel zover weg ligt! Goed assortiment, leuke prijzen! De 30e doe ik een dagje Duitsland, voornamelijk 's ochtends en deel van de middag! Als het allemaal gesmeerd loopt bij die duitse winkels dan kom ik zeker langs en ga ik zekers niet met lege handen weg!

Jammer dat deze winkel zover weg ligt! Goed assortiment, leuke prijzen! De 30e doe ik een dagje Duitsland, voornamelijk 's ochtends en deel van de middag! Als het allemaal gesmeerd loopt bij die duitse winkels dan kom ik zeker langs en ga ik zekers niet met lege handen weg!
Zou het wel nu kopen, top prijzen

Wij hebben vele vragen mogen ontvangen n.a.v. het Whirl/ Fluit onderwerp.

Als team hebben wij besloten nog even te wachten met het plaatsen van deze producten, ook omdat de zaak nog loopt er er helaas nog steeds van alles mogelijk is en dat zal voor ons dan weer annuleringen in bestellingen of vervangers zoeken betekenen.

De branche houdt ons op de hoogte en tot er meer zekerheid is wachten wij nog even met plaatsen.

Wij hopen jullie zodoende goed geïnformeerd te hebben en hopen uiteindelijk dat ook wij deze producten kunnen aanbieden.

Laatst bewerkt:
Wij hebben vele vragen mogen ontvangen n.a.v. het Whirl/ Fluit onderwerp.

Als team hebben wij besloten nog even te wachten met het plaatsen van deze producten, ook omdat de zaak nog gewoon loopt er er helaas nog steeds van alles mogelijk is en dat zal voor ons dan weer annuleringen in bestellingen of vervangers zoeken betekenen.

De branche houdt ons op de hoogte en tot er meer zekerheid is wachten wij nog even met plaatsen.

Wij hopen jullie zodoende goed geïnformeerd te hebben en hopen uiteindelijk dat ook wij deze producten kunnen aanbieden.
Bedankt voor de update !

Weer een aantal mooie dingen erbij zie ik! Kunnen jullie toevallig ook aan crossette cake's komen?
Wij kunnen in principe overal aankomen. Echter hebben we te maken met bunkerruimte. Crossette scoort goed bij freaks, maar bij de normale consument een stuk minder. Welk product had je in gedachte?

Wij kunnen in principe overal aankomen. Echter hebben we te maken met bunkerruimte. Crossette scoort goed bij freaks, maar bij de normale consument een stuk minder. Welk product had je in gedachte?
Ahh ja dat is inderdaad zo. Heb vorig jaar de crossette switch gehad, maar je hebt ook de color crossette volgensmij. Leken eigenlijk enorm veel op elkaar alleen van de een was de prijs wat aangenamer. Kan ook nog wel even wachten tot expert losgaat, die verkoopt ze ook altijd wel volgensmij :)

Back
Bovenaan