Pyroboy26 VWC lid Gisteren om 17:56 #81 Dat er een verschil tussen een krekelfilm uitvoering en daadwerkelijk uitvoering is weet ik, maar dit sloeg werkelijk alles.
Dat er een verschil tussen een krekelfilm uitvoering en daadwerkelijk uitvoering is weet ik, maar dit sloeg werkelijk alles.
JanFireman VWC lid Gisteren om 17:59 #82 Pyroboy26 zei: Dat er een verschil tussen een krekelfilm uitvoering en daadwerkelijk uitvoering is weet ik, maar dit sloeg werkelijk alles. Klik om te vergroten... En wat sloeg precies werkelijk alles?
Pyroboy26 zei: Dat er een verschil tussen een krekelfilm uitvoering en daadwerkelijk uitvoering is weet ik, maar dit sloeg werkelijk alles. Klik om te vergroten... En wat sloeg precies werkelijk alles?
Pyroboy26 VWC lid Gisteren om 18:12 #83 JanFireman zei: En wat sloeg precies werkelijk alles? Klik om te vergroten... Dat hij beduidend slechter was, op het demo filmpje zie je echt mooi Ti boeketten. Had goede hoop maar helaas.
JanFireman zei: En wat sloeg precies werkelijk alles? Klik om te vergroten... Dat hij beduidend slechter was, op het demo filmpje zie je echt mooi Ti boeketten. Had goede hoop maar helaas.
T twannes999 VWC lid Gisteren om 18:55 #84 Pyroboy26 zei: Dat hij beduidend slechter was, op het demo filmpje zie je echt mooi Ti boeketten. Had goede hoop maar helaas. Klik om te vergroten... Vond hem afgelopen jaar gaan. Voor 7-8 leuk blokkie ... maar meer vind ik hem niet waard. Voor 15 euro heb je betere
Pyroboy26 zei: Dat hij beduidend slechter was, op het demo filmpje zie je echt mooi Ti boeketten. Had goede hoop maar helaas. Klik om te vergroten... Vond hem afgelopen jaar gaan. Voor 7-8 leuk blokkie ... maar meer vind ik hem niet waard. Voor 15 euro heb je betere
Pyroboy26 VWC lid Gisteren om 21:44 #85 twannes999 zei: Vond hem afgelopen jaar gaan. Voor 7-8 leuk blokkie ... maar meer vind ik hem niet waard. Voor 15 euro heb je betere Klik om te vergroten... heb er nog 8 die liggen te drogen
twannes999 zei: Vond hem afgelopen jaar gaan. Voor 7-8 leuk blokkie ... maar meer vind ik hem niet waard. Voor 15 euro heb je betere Klik om te vergroten... heb er nog 8 die liggen te drogen