Past het wel?!

Het betreft een Opel Corsa 2021, en er gaat een passagier mee.

De lijst: (welke mogelijk nog groter wordt)

Atlantis
Gracefulness
Thermal Jewels
Dumbum 16/20 2x
Dumbum Triple Shot
Big Color Orcs
Full Assault
Future Aurora
Big Rhino
Peking Opera 100
Scuba
Iro Kin Beauty
Ghostbuster
Fire Festival
Centurion
Smoke Elephant
Devils Dynamite

Wordt dit twee keer rijden, met twee autos of een aanhanger mee haha?

Bij voorbaat dank!

Dit past 3 x in die opel corsa joh

Er past altijd veel meer dan je denkt. In mijn ruggengraatloze jaren haalde ik zelfs de gereedschapskofferbak (onder de kofferbak) leeg. Reservewiel en alles eruit, daar kon een kartonnetje Monster Ride in, in de deuren fonteinen en klein spul, onder de stoelen wat cakes en de rest wegduwen op de achterbank en in de kofferbak.

Enkele jaren geleden op de parkeerplaats een zooi omdozen en kooien eraf moeten halen om het allemaal te laten passen. Best frustrerend kan ik je zeggen.. dat overkomt me gelukkig niet meer.

Er past altijd veel meer dan je denkt. In mijn ruggengraatloze jaren haalde ik zelfs de gereedschapskofferbak (onder de kofferbak) leeg. Reservewiel en alles eruit, daar kon een kartonnetje Monster Ride in, in de deuren fonteinen en klein spul, onder de stoelen wat cakes en de rest wegduwen op de achterbank en in de kofferbak.

Enkele jaren geleden op de parkeerplaats een zooi omdozen en kooien eraf moeten halen om het allemaal te laten passen. Best frustrerend kan ik je zeggen.. dat overkomt me gelukkig niet meer.
Gelukkig heb je je ruggengraat weer terug.....🤐

Past wel. Desnoods een doos op de grond passasierstoel voetjes erop en GO!

Bedankt voor je feedback!

Heb jarenlang alles gedaan met een 3deurs golfje 5 met een subwoofer in de kofferbak. Gewoon puzzelen. en anders heeft de passagier wat handbagage op de terugweg haha :)

Klinkt goed, jij ook bedankt voor je feedback!

had verleden jaar het volgende lijstje (1e rit) dit in een golf 6 ,wel alles plat maar paste ,

1 x riesenknaller
2 x future aurora
3x future metropolis
1 x shredit
1x mighty thunder
2x mega 5star ass.
2x super achtung
1x burning heart
1x sonic spinshell
2x riakeo eclipse
1x riakeo toxic
1x riakeo outburts
1x riakeo cupido
1x pyroshop aurora fanshape
1x futuristic salvo
1x thermal jewels

met zijn drie personen in de auto ,en paste allemaal net ,beetje krom gebogen zitten en een boxje op de schoot maar paste net ,dus komt vast goed man !!! en combo,tje huren voor een halve dag kost ook niets meer he tegenwoordig ;);):handsup:

Lekkere bestelling man, dan moet het bij mij ook wel goedkomen.
Bedankt voor je reply!

Vorig jaar in een station met 2 man ongeveer 70 cakes (uiteraard dummies) kwijtgekunt, zonder dat het begon op te vallen. Zal dit jaar vast weer passen. Compound van 4 cakes reken ik dan logischerwijs als 4 cakes.

Ai dat geeft goede hoop, bedankt!

Bekijk bijlage 1812816Bekijk bijlage 1812817

Er passen veel makke dozen in een hok.. De winkelwagen was meer puzzelen kan ik je vertellen.
Denk dan wat Willy zegt redelijk uitkomt, 60-70 dummies moet zo'n beetje passen als je creatief bent!

Prachtig plaatje Jan!

Als ik dat zo zie loopt het kwijl me in de mond haha.

Jij dus ook bedankt voor je feedback!

Bekijk bijlage 1812818
Snap je nou mn probleem jan? 😜

Nice, paar mooie doosjes heb je daar.

Telt dit ook als kofferbak?
Bekijk bijlage 1812819

Lekker hoor zo veel ruimte!

Hahaha.

Dit past 3 x in die opel corsa joh

Hmmm, zeker weten? Want ik heb een, uh, hoge bestel drang. :p

Bankie plat. Zat ruimte.

Past makkelijk dus zoals Ajax zegt?

Dat is mijn angst dus ook, om daar met van alles aan de gang te moeten.
Gelukkig is de leverancier begripvol en inmiddels ook mee aan het denken of het past en zo nee zijn er al fijne oplossingen geboden.

Bedankt voor je reply, die reservewiel is inderdaad ook nog een slimme plek!

-

Allemaal bedankt, stelt me 90 % gerust en wellicht dat ik dan toch nog wel wat bij bestel!!

Meerdere winkels af, dus alles blijft netjes onder de raamgrens! Wanneer de auto echt goed vol zit is op 2 januari als ik alles naar de milieustraat moet brengen!

Mocht je nog steeds twijfelen, maak dan zelf van karton wat dozen in de juiste afmetingen na, die staan vaak wel bij de producten en ga passen of het past :D Foto zien we wel tegemoet

Mocht je nog steeds twijfelen, maak dan zelf van karton wat dozen in de juiste afmetingen na, die staan vaak wel bij de producten en ga passen of het past :D Foto zien we wel tegemoet

Haha dit heb ik dus gedeeltelijk al gedaan, maar er zijn ook doosjes waar ik de afmetingen niet van kon / kan vinden. (Devils Dynamite bijvoorbeeld)

Ik heb niet letterlijk dozen gemaakt maar wel alles geprobeerd te meten met ruimere maten dan wat aangegeven staat.
En dit dan met tape afgeplakt in de auto en zo denkbeeldig gestapeld.

Maar misschien dat ik inderdaad maar eens dozen moet maken voor het zekere. Bedankt voor de tip. :thumbsup:

Haha dit heb ik dus gedeeltelijk al gedaan, maar er zijn ook doosjes waar ik de afmetingen niet van kon / kan vinden. (Devils Dynamite bijvoorbeeld)

Ik heb niet letterlijk dozen gemaakt maar wel alles geprobeerd te meten met ruimere maten dan wat aangegeven staat.

Maar misschien dat ik inderdaad maar eens dozen moet maken voor het zekere. Bedankt voor de tip. :thumbsup:
D Dynamite is geen klein doosje geloof ik.. haha

Ik heb even voor je gezocht op de Duitse feuerwerkdatabank, maar daar staan de afmetingen ook niet op helaas... Heel vaak kan je het wel vinden

Back
Bovenaan