Goed adviezen hier! Hoe noemen jullie dat ook al weer hier op het forum? Ruggengraat ofzo?
Ja nee dit is meer een logistieke kwestie, niks met een gebrek aan ruggengraat te maken. Oorzaak en gevolg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed adviezen hier! Hoe noemen jullie dat ook al weer hier op het forum? Ruggengraat ofzo?
Ja nee dit is meer een logistieke kwestie, niks met een gebrek aan ruggengraat te maken. Oorzaak en gevolg![]()
overigens: mag gezegd worden... Lekker lijstjeAtlantis
Gracefulness
Thermal Jewels
Dumbum 16/20 2x
Dumbum Triple Shot
Big Color Orcs
Full Assault
Future Aurora
Big Rhino
Peking Opera 100
Scuba
Iro Kin Beauty
Ghostbuster
Fire Festival
Centurion
Smoke Elephant
Devils Dynamite
overigens: mag gezegd worden... Lekker lijstje
Dit gaat 100% passen, kan zelfs nog wat meer bij. Mocht het niet passen kom ik het uiteraard kosteloos voor je ophalen.
Ahhhh het jaarlijkse potje pyrotetris.
Weet er alles van aan gezien we zelf een auto hebben die bekant in mn werkbus past.
Ikzelf rij aardig wat km's daardoor want bij mij kunnen maar een paar 30mm 100s op de achterbank en een paar 25mm 144s in de kofferbak zonder dat mn koplampen omhoog schijnen.
Ik doe dus 2/3 zaken aan per rit afhankelijk van de bestellingen en tuf dan naar een opslag om te lossen en dat een aantal keer.
Dat moet wel passen. Het is meer dat je niet te laag gaat liggen met je auto en of je dummies niet boven het raam uitkomen zetten. Maar dat is meer persoonlijke voorkeur of je zo rond wilt rijden en zo wilt uitladen.
Bekijk bijlage 1812816Bekijk bijlage 1812817
Er passen veel makke dozen in een hok.. De winkelwagen was meer puzzelen kan ik je vertellen.
Denk dan wat Willy zegt redelijk uitkomt, 60-70 dummies moet zo'n beetje passen als je creatief bent!
Ruim eerst de overbodige bende eens op Waltr
NopeTelt dit ook als kofferbak?
Bekijk bijlage 1812819