Past het wel?!

overigens: mag gezegd worden... Lekker lijstje

Bedankt!

Bij andere shops heb ik ook nog wel wat dingetjes maar dit betreft één shop.

De rest betreft:

Eclipse of Roar
Monster Ride 2x
400 Shots Total Display Show
Bomb XL 25's
Bunga 19
The Great Wall

-

Kazuko
Shanghai Surprise
Prosperity
Rebel 2.0
Kleine Beuker
The Sign
Blaster 10x
Gorilla Party
Techno Viking
Fountain 999 2x
Fountain 888 2x
Jet Stream Fountain 2x
White Tiger
Fortune Cookie
Cubic Thunder 2x

-

En het seizoen is pas net begonnen. :p

Dit gaat 100% passen, kan zelfs nog wat meer bij. Mocht het niet passen kom ik het uiteraard kosteloos voor je ophalen.

Als het echt niet past moet ik maar het dichtsbijzijnde kruispunt opzoeken en de 29e maar al wat de lucht in knallen haha.
Mocht dat nou echt niet lukken dan DM ik je bij welk kruispunt er nog een doosje staat.

Maar bedankt voor het eerste serieuze deel van je antwoord. :thumbsup:

Ahhhh het jaarlijkse potje pyrotetris.
Weet er alles van aan gezien we zelf een auto hebben die bekant in mn werkbus past.

Ikzelf rij aardig wat km's daardoor want bij mij kunnen maar een paar 30mm 100s op de achterbank en een paar 25mm 144s in de kofferbak zonder dat mn koplampen omhoog schijnen.
Ik doe dus 2/3 zaken aan per rit afhankelijk van de bestellingen en tuf dan naar een opslag om te lossen en dat een aantal keer.

Dat moet wel passen. Het is meer dat je niet te laag gaat liggen met je auto en of je dummies niet boven het raam uitkomen zetten. Maar dat is meer persoonlijke voorkeur of je zo rond wilt rijden en zo wilt uitladen.

Ahhhh het jaarlijkse potje pyrotetris.
Weet er alles van aan gezien we zelf een auto hebben die bekant in mn werkbus past.

Ikzelf rij aardig wat km's daardoor want bij mij kunnen maar een paar 30mm 100s op de achterbank en een paar 25mm 144s in de kofferbak zonder dat mn koplampen omhoog schijnen.
Ik doe dus 2/3 zaken aan per rit afhankelijk van de bestellingen en tuf dan naar een opslag om te lossen en dat een aantal keer.

Normaal zou dat ook geen probleem zijn meerdere keren op en neer. Maar ik zit met een heel straks schema die dag en dit betreft 90 minuten enkele reis dus in één keer zou wel het beste zijn.

Dat moet wel passen. Het is meer dat je niet te laag gaat liggen met je auto en of je dummies niet boven het raam uitkomen zetten. Maar dat is meer persoonlijke voorkeur of je zo rond wilt rijden en zo wilt uitladen.

Boven het raam maakt me niet uit, het mag tot het dak.
Uitladen is geen probleem, geen buren die me zouden verraden want die genieten allemaal mee voor nop.

Bedankt voor je feedback!!

had verleden jaar het volgende lijstje (1e rit) dit in een golf 6 ,wel alles plat maar paste ,

1 x riesenknaller
2 x future aurora
3x future metropolis
1 x shredit
1x mighty thunder
2x mega 5star ass.
2x super achtung
1x burning heart
1x sonic spinshell
2x riakeo eclipse
1x riakeo toxic
1x riakeo outburts
1x riakeo cupido
1x pyroshop aurora fanshape
1x futuristic salvo
1x thermal jewels

met zijn drie personen in de auto ,en paste allemaal net ,beetje krom gebogen zitten en een boxje op de schoot maar paste net ,dus komt vast goed man !!! en combo,tje huren voor een halve dag kost ook niets meer he tegenwoordig ;);):handsup:

Vorig jaar in een station met 2 man ongeveer 70 cakes (uiteraard dummies) kwijtgekunt, zonder dat het begon op te vallen. Zal dit jaar vast weer passen. Compound van 4 cakes reken ik dan logischerwijs als 4 cakes.

Back
Bovenaan