\_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

De Magnum Candles. In de beginjaren van de hobby altijd wel binnen het budget, maar toch een te grote hap in 1 keer om ze er bij te nemen. Gelukkig had ik, toen het budget wat ruimer werd, alsnog de kans om ze een aantal keer aan te schaffen. De boeketten stelden niet zo veel voor. De doffe klap bij de lancering van de bombettes compenseerde dat gelukkig. Maar het allermooiste was uiteraard hoe ze er uit zagen!

Magnum Candle.png

De Magnum Candles. In de beginjaren van de hobby altijd wel binnen het budget, maar toch een te grote hap in 1 keer om ze er bij te nemen. Gelukkig had ik, toen het budget wat ruimer werd, alsnog de kans om ze een aantal keer aan te schaffen. De boeketten stelden niet zo veel voor. De doffe klap bij de lancering van de bombettes compenseerde dat gelukkig. Maar het allermooiste was uiteraard hoe ze er uit zagen!

Bekijk bijlage 1812468
Vaak overwogen, nooit genomen...

Niels, wat leuk dat ik op deze thread stuit. Ben zelf ook watersporter ( niet zo hardcore als jij)luchtsporter , fervent reiziger maar bovenal vuurwerk freak en hobbyist.

Ik ga je boek kopen, wat een leuk idee.

Goede reizen gewenst en goed bezig gozer!

Volgende preview!

------
Het is heel wat keren heen en weer lopen vanaf de achterbak, de twee rechter portieren en een linker portier, maar toch staat binnen 10 minuten de volledige lading in de woonkamer. Stap 1 van de versjouwing is compleet. Stap 2 is het naar de logeerkamer brengen van alle dozen, tassen, en enkele losse producten die vanwege de beperkte ruimte in de auto in de opengebleven gaatjes gepropt waren. Dat betekent dat alles nu een trap op moet. Vuurwerk slecht voor je gezondheid? Ik geloof er niets van. Er zijn weinig dagen waarop ik zo veel beweeg als de dagen dat ik met vuurwerk bezig ben. Naast het sjouwen van vandaag volgen nog twee dagen waarop ik elke 5 minuten een trap op of af loop om iets met het vuurwerk te doen. Met als klapstuk de avond van 31 december, waarop ik vrijwel geen moment stil zal staan. Bovendien is geluk gezond, en ondanks het harde werken word ik van al dat vuurwerk uitermate gelukkig.
------

Na heel lang zoeken zijn eindelijk de collectiefoto's van de jaarwisseling van 2018/2019 weer terecht. Nu heb ik eindelijk alle foto's voor het boek compleet! Dit stukje van de collectie doet echter vermoeden dat deze foto van heel wat jaarwisselingen eerder was. Het was het resultaat van uitgebreid speurwerk.

IMG_2683 kopie.jpg

Het vuurwerkseizoen is begonnen! Tijd voor een nieuwe preview:

------
Eens kijken, wat nu? Ja, de Orc! Dat moeten super dingen zijn maar ik heb ze deze avond nog niet geprobeerd. Eens zien wat daar uit komt. Ik zet hem neer daar waar ik de fonteinen ook afsteek. Aansteeklontje er tegenaan, stukje naar achteren. Het lontje verdwijnt in het kleine maar zware buisje. GRWOESCHHHH! WOW! OEPS! Die stond misschien iets te dicht bij. We worden ineens aan alle kanten omringd door geknetter. WAT EEN DING! Geniaal, maar volgende keer iets meer afstand nemen… Door naar de Shape Shifter. Ik loop de garage weer in. M’n hand strekt zich al uit naar de Evolution cake, maar m’n oog valt op de doos met vuurpijlen. Oké dan, eerst daar maar eens een graai in doen! Gewapend met vijf pijlen kom ik de garage weer uit.
------

Volgende preview!

------

De eerste stop op de 29e is Magic Vuurwerk Gorredijk, waar ik rond 7 uur ’s ochtends aan kom rijden. De bestelling: 1 stuks Crackling Chry 2.0. Die cake kwam pas wat later op m'n verlanglijst en was bij Magic Vuurwerk in de aanbieding. De winkel bleek bovendien vroeg open te zijn en op de route te liggen naar Groningen. Deze stop kon daardoor precies voor de rest van de route uit gepland worden. Ze zijn bij Magic Vuurwerk verbaasd als ik binnen kom en m'n bestelbewijs laat zien. "We vroegen ons af of je daadwerkelijk zou komen. Toen we zagen dat je uit Hoorn kwam dachten we dat het misschien een foutje was dat je hier besteld had." Als ik uitleg wat er voor de rest van die dag gepland staat snappen ze hoe de vork in de steel steekt. "Ah vandaar, nou veel plezier dan vandaag een en goede jaarwisseling!”
-----

Volgende preview!

------

De eerste stop op de 29e is Magic Vuurwerk Gorredijk, waar ik rond 7 uur ’s ochtends aan kom rijden. De bestelling: 1 stuks Crackling Chry 2.0. Die cake kwam pas wat later op m'n verlanglijst en was bij Magic Vuurwerk in de aanbieding. De winkel bleek bovendien vroeg open te zijn en op de route te liggen naar Groningen. Deze stop kon daardoor precies voor de rest van de route uit gepland worden. Ze zijn bij Magic Vuurwerk verbaasd als ik binnen kom en m'n bestelbewijs laat zien. "We vroegen ons af of je daadwerkelijk zou komen. Toen we zagen dat je uit Hoorn kwam dachten we dat het misschien een foutje was dat je hier besteld had." Als ik uitleg wat er voor de rest van die dag gepland staat snappen ze hoe de vork in de steel steekt. "Ah vandaar, nou veel plezier dan vandaag een en goede jaarwisseling!”
-----

Jij beschrijft het zo prachtig, de hele sfeer van het afhalen komt meteen omhoog als ik dit lees. Winkeltjes bezoeken voor paar producten, echt heerlijk.

Ik vind het echt knap dat je dat zo lekker kan opschrijven maar wat ik ECHT heel knap vind is dat je dat allemaal nog weet.
Wellicht heb je vroeger wat minder rondgehangen op hardcorefeesten en shops zoals ondergetekende hahaha 😜

Ik vind het echt knap dat je dat zo lekker kan opschrijven maar wat ik ECHT heel knap vind is dat je dat allemaal nog weet.
Wellicht heb je vroeger wat minder rondgehangen op hardcorefeesten en shops zoals ondergetekende hahaha 😜
Haha, dat maakt misschien een klein verschilletje ja ;) Het duurt soms wel even voordat het terugkomt maar dan is er ineens zo'n 'Owja, zo ging dat toen!' momentje.

Back
Bovenaan