OnrustStoker
VWC lid
Omdat er aan onhaalbare voorwaarden voldaan moet worden. Maarja we gaan het meemaken of het erdoor komt of niet. ik ga verder geen discussie met jou aan.Op basis van? De wet is toch aangenomen in de eerste en tweede kamer?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat er aan onhaalbare voorwaarden voldaan moet worden. Maarja we gaan het meemaken of het erdoor komt of niet. ik ga verder geen discussie met jou aan.Op basis van? De wet is toch aangenomen in de eerste en tweede kamer?
We hebben idd een aangenomen wet met voorwaarden die nog ingevuld moet worden. Er is nog niks zeker dus. Om dan met stelligheid ja te zeggen lijkt me een beetje te ver.Yes, we hebben een aangenomen wet door Tweede en Eerste Kamer. Ingangsdatum moet nog bepaald worden en Kamers hebben het daarin voor het zeggen.
Ja er zijn voorwaarden, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Die voorwaarden zijn gesteld door de VVD om tot een meerderheid te komen en ik vraag me even hardop af of deze verder wettelijk vastgelegd gaan worden (of zijn in het wetsontwerp). Zo niet, kan na de verkiezingen een meerderheid wellicht gevonden worden zonder de VVD en dus zonder de voorwaarden. Ik hoor graag van Feestje of Gizmo of ik dit goed zie, zij zitten meer in de procedures omtrent wetsvoorstellen en de uitwerkingen daarvan.We hebben idd een aangenomen wet met voorwaarden die nog ingevuld moet worden. Er is nog niks zeker dus. Om dan met stelligheid ja te zeggen lijkt me een beetje te ver.
Daarom snap ik de opmerking over Vulcan ook wel. Het is alsof de handdoek al gegooid is. Dat is erg jammer.
Die voorwaarden zijn gesteld door de VVD om tot een meerderheid te komen en ik vraag me even hardop af of deze verder wettelijk vastgelegd gaan worden (of zijn in het wetsontwerp). Zo niet, kan na de verkiezingen een meerderheid wellicht gevonden worden zonder de VVD en dus zonder de voorwaarden. Ik hoor graag van Feestje of Gizmo of ik dit goed zie, zij zitten meer in de procedures omtrent wetsvoorstellen en de uitwerkingen daarvan.
Alleen de ontheffingsmogelijkheid voor verenigingen is wettelijk vastgelegd. Daar wordt nu hard aan gewerkt.Die voorwaarden zijn gesteld door de VVD om tot een meerderheid te komen en ik vraag me even hardop af of deze verder wettelijk vastgelegd gaan worden (of zijn in het wetsontwerp). Zo niet, kan na de verkiezingen een meerderheid wellicht gevonden worden zonder de VVD en dus zonder de voorwaarden. Ik hoor graag van Feestje of Gizmo of ik dit goed zie, zij zitten meer in de procedures omtrent wetsvoorstellen en de uitwerkingen daarvan.
Kunnen ze dat zomaar terug trekken of laten vervallen bij een al algenomen wetsvoorstel?
Ja, er zijn voorwaarden gesteld. Maar weet dat deze er alleen zijn gekomen om de VVD (en NSC) mee te krijgen voor het wetsvoorstel.We hebben idd een aangenomen wet met voorwaarden die nog ingevuld moet worden. Er is nog niks zeker dus. Om dan met stelligheid ja te zeggen lijkt me een beetje te ver.
Daarom snap ik de opmerking over Vulcan ook wel. Het is alsof de handdoek al gegooid is. Dat is erg jammer.
Klopt, we moeten ook niet doen alsof het open ligt en de kans op succes is klein.. Maar we moeten toch ook niet doen alsof het al dicht zit? Want dat is ook niet het geval.Ja, er zijn voorwaarden gesteld. Maar weet dat deze er alleen zijn gekomen om de VVD (en NSC) mee te krijgen voor het wetsvoorstel.
Nu dat wetsvoorstel aangenomen is, zal iedere partij zijn eigen afweging maken als de invoeringswet straks voorligt. Je hoeft dan geen rekenwonder te zijn om de kansen op succes (voor ons) in te schatten.
Is dat paniekzaaien? Ik denk dat het gewoon de politieke realiteit is. En zeker, er wordt op allerlei fronten gestreden. Daar draag ik ook mijn steentje aan bij. Maar we moeten niet doen alsof alles nog 'gewoon' open ligt.
Ik heb de moed er lang in weten te houden maar gezien de manier waarop we dit verbod door onze strot geduwd krijgen en hoe de politiek de problemen aanpakt, of juist niet, lukt me dat niet meer. Ik ben geen doemdenker en probeer altijd alles positief te zien maar op dit moment kan ik de moed er niet meer in houden en is bij mij de hoop inmiddels wel vervlogen. Er rest ons m.i. niets anders dan met lede ogen aanzien hoe onze mooie hobby naar de klote geholpen wordt, alle inzet en goeie intenties van een hoop mensen, winkels, bedrijven en stichtingen ten spijt.Klopt, we moeten ook niet doen alsof het open ligt en de kans op succes is klein.. Maar we moeten toch ook niet doen alsof het al dicht zit? Want dat is ook niet het geval.
Als wij al gaan zeggen dat het niks meer wordt, wie houdt er dan nog wel moed?
Haha, ga je altijd zo om met mensen als ze je wedervragen stellen?Omdat er aan onhaalbare voorwaarden voldaan moet worden. Maarja we gaan het meemaken of het erdoor komt of niet. ik ga verder geen discussie met jou aan.![]()