Blütenregen - 100sh 30mm Compound fireworks [Batch 2024]

Nu de Fireball toch niet leverbaar is dit jaar blijft er toch budget over voor de Blutenregen + Yggdrasil ;)
Ook van de Fireball komt een nieuwe batch… zelfde dat er nieuwe batch goldbomber, fermata, corolla , yggdrasil komt. ook zijn er geruchten(bevestigd) nieuwe batch Vivaldi met upgrade 1.3g 30mm aangezien deze toch niet meer voor Nederlandse markt gaat zijn. (Zelfde als upgrade azul )

Er komt nog genoeg leuk spul.

Ook van de Fireball komt een nieuwe batch… zelfde dat er nieuwe batch goldbomber, fermata, corolla , yggdrasil komt. ook zijn er geruchten(bevestigd) nieuwe batch Vivaldi met upgrade 1.3g 30mm aangezien deze toch niet meer voor Nederlandse markt gaat zijn. (Zelfde als upgrade azul )

Er komt nog genoeg leuk spul.
Bedoel je dit jaar nog? Goldbomber, Fermata, Corolla Blue en Yggdrasil waren mij bekend maar het zou natuurlijk wel mooi zijn als we dit jaar ook nog een Fireball en Vivaldi aan de collectie toe kunnen voegen 😍

Bedoel je dit jaar nog? Goldbomber, Fermata, Corolla Blue en Yggdrasil waren mij bekend maar het zou natuurlijk wel mooi zijn als we dit jaar ook nog een Fireball en Vivaldi aan de collectie toe kunnen voegen 😍
Bij funke is er nooit een garantie… maar goed laten we positief blijven en hopen dat het allemaal nog optijd binnenkomt.

Hello,
At this time, the Fireball and Vivaldi are likely expected this year, but they haven't yet been listed on the shipping container list, so unfortunately, I can't say anything about them.

We're trying to ship popular items as quickly as possible and get them back in stock, but the problems in China are increasing. Good items are arriving, but I can't provide any details. We always keep our customers informed when an item is safe and can be shipped. It won't be shipped before that. Thank you for your understanding!

Mit freundlichen Grüssen / Best Regards

Ihr Funke-Team / Your Funke Team

Laatst bewerkt:
Er is momenteel een hitterecord in China, dus de productie zal sowieso wel weer stil liggen?

Ja godver de godver, gaat het budget zeker door het dak. Vivaldi gaat er komen hoe dan ook
Bij funke is er nooit een garantie… maar goed laten we positief blijven en hopen dat het allemaal nog optijd binnenkomt.

Hello,
At this time, the Fireball and Vivaldi are likely expected this year, but they haven't yet been listed on the shipping container list, so unfortunately, I can't say anything about them.

We're trying to ship popular items as quickly as possible and get them back in stock, but the problems in China are increasing. Good items are arriving, but I can't provide any details. We always keep our customers informed when an item is safe and can be shipped. It won't be shipped before that. Thank you for your understanding!

Mit freundlichen Grüssen / Best Regards

Ihr Funke-Team / Your Funke Team

Ja al is het minder en dus minder vol. Kwa hangtime moet dat toch wel gewoon te doen zijn. Al is het maar 20gram per tube
Ik denk zeker dat er meer mogelijk is. Kwaliteit van grondstoffen en fabriek/arbeid spelen uiteraard ook mee.

Maar goed, het mag ook allemaal niet teveel kosten....

In samples zien we vaak wat er mogelijk is met goede spullen...

Ik rij dit jaar 5 uur op en neer naar de achterhoek voor een platinum sensation, freestyle madness en een extreme mixed caliber.
Moraal van het verhaal is dat zolang ze dit soort spul net over de grens blijven verkopen ik gewoon fluitend op de top 2000 op en neer blijf rijden voor 'mijn' oud en nieuw.

Edit: Sorry ik bedoel ONS oud en nieuw 👍

Laatst bewerkt:
Zo jammer dat Funke niet meer in nl levert, alleen voor de labels zou ik het kopen.

Nou ja, de boer maar weer op in Duitsland dan...
grote voordeel is dat je gelijk ook alle funke kindjes mee kan pakken ,iskra,argento,albert stuk voor stuk kwaliteit ,maar ja die klote grens met alle ontwikkelingen gaande ???? zou zelf iig de standaard verkoopdagen niet willen rijden met alle risico's van dien ,kvk,tje shoppen of vroeg in het seizoen meer kilometers maken en doorrijden ? dilemma's dilemma's ;) ;)

grote voordeel is dat je gelijk ook alle funke kindjes mee kan pakken ,iskra,argento,albert stuk voor stuk kwaliteit ,maar ja die klote grens met alle ontwikkelingen gaande ???? zou zelf iig de standaard verkoopdagen niet willen rijden met alle risico's van dien ,kvk,tje shoppen of vroeg in het seizoen meer kilometers maken en doorrijden ? dilemma's dilemma's ;) ;)
volledig met je eens. Ik zoek vooraf uit wat cat f2 is en tel de gewichten bij elkaar op zodat ik onder de 25 kg blijf. Alleen al voor de funke f2 fonteinen rij ik met liefde naar Duitsland toe, wat een juweeltjes waren het ...:)

Die blutenregen is ook f3 dus wellicht dat ze dan met een politiemacht ook nog thuis willen komen kijken en de straat afzetten en je buren uit hun woning halen terwijl de EOD met zwaailichten en gehuld in bompak buiten staat te wachten.

Jongens, kijk eens na wat een hangtime van het goud!
Waarom krijgt een NL importeur dit niet voor elkaar?
alle pit wordt er uit voorzorg uit gehaald omdat importeurs een kapitaal moeten betalen om het afgekeurde vuurwerk te laten vernietigen, dit komt ook nog bovenop de inkomstenderving omdat ze het artikel niet mogen verkopen.

gevolg : importeurs spelen het veilig en wij zitten met allerlei 25/30mm ploffer cakes.

volledig met je eens. Ik zoek vooraf uit wat cat f2 is en tel de gewichten bij elkaar op zodat ik onder de 25 kg blijf. Alleen al voor de funke f2 fonteinen rij ik met liefde naar Duitsland toe, wat een juweeltjes waren het ...:)

Die blutenregen is ook f3 dus wellicht dat ze dan met een politiemacht ook nog thuis willen komen kijken en de straat afzetten en je buren uit hun woning halen terwijl de EOD met zwaailichten en gehuld in bompak buiten staat te wachten.

Blutenregen is geen F3

Kans dat je gepakt wordt is echt niheel, gewoon goed dit forum erbij houden ;)

Back
Bovenaan