Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vuurwerk afsteken valt of staat met de locatie waar het wordt ontstoken. Zo dient de locatie veilig en overzichtelijk te zijn en sfeer te hebben. Waar steek jij het liefste vuurwerk af? Een open grasveld, een parkeerplaats of toch liever voor de voordeur? Laat het ons weten!

ik doe het altijd op het fietspad zit net iets verder van me huis waardoor vrouw lief met de kleinste ook alles mooi kan volgen. alleen elk jaar word het drukker met mensen die langs lopen dat het dit jaar toch even kijken word of ik niet even 2 parkeervakken afzet voor wat veiligheid.(aangezien sommige te dom zijn om te kijken)

Dit jaar vieren we het in een wijk met goede echo en alles want verderop zit er een industrieterrein dus het galmt lekker na :D
En genoeg ruimte in de wijk voor v shape w shape enzo

Blijkbaar dus niet :) en ik snap dat wel. je hoeft met niemand rekening te houden. Ik had afgelopen jaarwisseling ook dat er ineens een gezin bij komt kijken en zon klein kind gaat dan ook afsteken. Moet je allemaal weer rekening mee houden
Dat is wel herkenbaar.. ben je heerlijk dikke bakken aan het stoken komt de buurjongen van 12 met een budget blokje van Rubro aanzetten. Plopperdeplop..

Uiteraard krijgt iedereen netjes de ruimte maar soms wel storend 😒 daarom wacht ik altijd liever tot iedereen zijn kruit verschoten heeft 😛

Heb je dan niet dat je het mist om andere mensen of vuurwerk te zien?
Ja, enerzijds zeker wel. In de wijk achter ons wordt enorm veel afgestoken en dat sfeertje is ook heerlijk.

Maar ergens in the middle of nowhere staan in nl of buitenland heb ik ook gedaan en dat is ook heel vet.

Punt is ook..laatst jaren zijn er altijd mensen die toch vinden dat ze commentaar moeten leveren over het milieu of hun huisdieren tegen mij terwijl ik ontzettend sta te genieten en die mensen kan ik missen als kiespijn en ze verpesten toch vaak een beetje mn leuke avond...

We kunnnen het erover eens zijn: niemand gunt een ander iets meer en veel mensen hebben de hele tijd overal last van...die rottelefoons en social media hebben een hele nare extreme individualisering aangejaagd.

Back
Bovenaan