Brutal Assortiment *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 838
Artikelnaam: Brutal Assortiment
Bruto Gewicht: 16,0 kg
Netto Kruitgewicht: 4 x 500 gram
Aantal Schoten: 160 schoten
Effectomschrijving: Vier 500 grams beukers. 160 schoten chaos. Tempo, kleur en keiharde actie. Voor wie geen keuzes wil maken, een compleet buurtassortiment.
Tube diameter: 22MM
Kartoninhoud: 1/4
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €125,00
Voorverkoop: €99,99
O.a te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ok, het is 22mm... maar: 2 kg kruit. Variatie in effecten. Aardige tijdsduur. Finale shot. Ik vind dit wel een leuk setje!

Vind dit een leuk setje. Lekker aantal shots, mooie effecten en zeker de laatste cake is erg mooi.

Lijkt qua label op de Triton XXL Box. Dat waren ook 4 cakes en 2kg kruit alleen dan 26mm. Al zouden deze 10€ kosten zou ik ze nog niet kopen.

Zie ze voor 72,50 staan en dat voor 2 kilo kruit. Is wel verleidelijk, maar heb wel hele grote twijfels.. te mooi om waar te zijn?

De grote vraag is nu natuurlijk, presteren ze zo ook bij ons in de straat straks. Ziet er best leuk uit.

Ik gok zelf dat je de 500 gram met een korreltje zout moet nemen. Maar 160 22-mm shots voor 100 euro (of iets goedkoper met een actie) is niet per se heel goedkoop toch? Die 300 en 400 20mm shots bakken van Magnum zijn een tikje goedkoper (en dus 2 mm kleiner).

Tis af en toe net of je naar 30mm zit te gluren, maar toch ook weer wat minder tussendoor.

Bij mij gaat vooral m'n suspicious mind rinkelen...

Ik gok zelf dat je de 500 gram met een korreltje zout moet nemen. Maar 160 22-mm shots voor 100 euro (of iets goedkoper met een actie) is niet per se heel goedkoop toch? Die 300 en 400 20mm shots bakken van Magnum zijn een tikje goedkoper (en dus 2 mm kleiner).
In de officiële productsheet met artikeldetails staat toch echt dat deze 500gr. per cake bevatten.

Dat weet ik, maar ik twijfel of ze echt 12,5 gram in 22mm tubes doen. Wellicht zit ik ernaast, zijn slechts aannames van me.
12 gram is wel een beetje de maximale voor 20 mm. Dus 0.5 gram extra op 2 mm, ja misschien in de lift of tail. Maar goed om wat voorbeelden te noemen. De oude heavy cakes vroeger van wolff of de oude messier van Zena etc. Allen 20 mm rond de 12 gram per schot en prima boeketten en verspreidingen!
Dus het is mogelijk om er iets goeds van te maken!

Back
Bovenaan