Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

Hoop toch nog een ouderwetse Dutch Protocol te scoren dit jaar. Laatste jaren elke keer besteld. En hij was of niet binnen gekomen of een dag eerder per ongeluk aan iemand anders verkocht....

Lijst grotendeels klaar nu. Wat mij opvalt is dat ik voor het eerst waaiers in mijn collectie heb en paar fluit cakes. Voorheen nooit gehad dus ben benieuwd! Tot nu toe alleen nog vuurwerk bij de ooster buren gehaald.

Riakeo

Elegance
Riakeo 500
Outburst
Toxic
Eclypse
Artificial
Great wall

Rubro
Hardcore Helium
Killer mutant

Broekhoff
Insane crown bomber

Kan niet echt zeggen dat ik iets specifieks op mijn lijst zet.
Koop jaarlijks in de uitverkoop van de vuurwerkwinkel, waar ik eind van het jaar ook 3 dagen weer ga helpen.

De uitverkoop zijn vaak gewoon hele nette prijzen en dan sowieso een aantal compounds.
De voorverkoop wil ik nog wel eens wat nieuwe dingen meepakken of producten die goed waren, hoewel ik dan ook zo iets heb van ja die heb ik al geschoten.
Voorbeeld was de break out, ja prachtig ding maar waarom zou ik die nu weer gaan schieten.

Als ik toch iets moet kiezen voor 25/26 dan zal het vooral de riakeo lijn zijn, afwachtende van de uitwerking en ervaringen van mensen die deze producten schieten in de straat.

Wat ik sowieso bewaar voor 25/26
mega sky thunder 100 sh 30mm
return of the phoenix 2x
1x doodle 36 sh cake
Op mijn lijst staan Outburst en Passion4pyro. En dan zien we wel.

Back
Bovenaan