Vuurwerk ophalen.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?

Eerste ophaaldag 5 uur sochtends.ik wil het zo snel mogelijk.3 dagen schuiven,labels lezen,vd designs genieten.2e dag ook nog naar een 2e winkel

Eerste ophaal is 29ste om 4.45 😂 grootste word dan gelijk gehaald
En 30ste gaan we naar nog 3 winkels
En dan is alles wel binnen (denk ik) 😂

Tot nu toe alleen de 29ste. Beginnen we in het oosten en rijden langzaam naar het westen. Dan nog de 30ste om de 31 rustig te genieten.

29ste - 00.00.beverwijk , 8.30 bruchem, vechtweelde, outlet.pijnacker en komt nog wel adresje bij regio Utrecht

30ste- marrum, outlet joure, vw per doos en vw kanjer

31ste einde ochtend/begin middag nog in de.buut even 2 winkels even kijken en dan alles voorbereiden 👌

De traditionele nachtafhaal op de 29e, een paar andere winkels de 29e overdag en dan verder relaxen en versie oliebollen bakken op de 31e.

Bijna alles de 29ste, 30ste misschien nog een kleine bestelling bij winkels in de buurt, lekker op de fiets, en de 31ste nog eventjes bij de uitverkoop kijken.

29ste - 00.00.beverwijk , 8.30 bruchem, vechtweelde, outlet.pijnacker en komt nog wel adresje bij regio Utrecht

30ste- marrum, outlet joure, vw per doos en vw kanjer

31ste einde ochtend/begin middag nog in de.buut even 2 winkels even kijken en dan alles voorbereiden 👌
Ik heb het idee dat wij een hoop winkels kunnen carpoolen!

29e 00.00 Beverwijk dan de rest van de 29e.. Outlet Pijnacker, Dona, Vathorst en Vechtweelde waarschijnlijk.

30e en 31e wil ik vrijhouden om eigenlijk bij zoveel mogelijk lokale winkels even te kijken en een doosje mee te nemen..

Ik heb het idee dat wij een hoop winkels kunnen carpoolen!

29e 00.00 Beverwijk dan de rest van de 29e.. Outlet Pijnacker, Dona, Vathorst en Vechtweelde waarschijnlijk.

30e en 31e wil ik vrijhouden om eigenlijk bij zoveel mogelijk lokale winkels even te kijken en een doosje mee te nemen..
De 29ste komt denk ik dona bij 😉

31ste houd ik ovrij/open om in de buurt inderdaad wat nog los te scoren

Klinkt als zelfde plan wat we.hebben

Back
Bovenaan