Waltr
VWC lid
1 dacht het wel, niet zekerHardcore Helium
300s display
400s display
Any idea?
Word alsnog geen eerste keer transbomber voor mij, wat een kansloze maatregel in het toch al laatste jaar..
2 nee
3 nee
Ik ga aan de zuip nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1 dacht het wel, niet zekerHardcore Helium
300s display
400s display
Any idea?
Word alsnog geen eerste keer transbomber voor mij, wat een kansloze maatregel in het toch al laatste jaar..
De Break Out had 1 van de meest lastige kooien ooit om los te maken, leuk om eens meegemaakt te hebben.Tegen beter weten in, vermoed dat het antwoord ja zal zijn:
Break out
ICB
Haal je later in jaar de fransbomber bij lootsHardcore Helium
300s display
400s display
Any idea?
Hoor en las net dat zowel sensation boxen als Elegance kooiloos is... nogmaals hoor en lasElegance riakeo.
Sensation boxen.
Iemand die het weet?
Riakeo is allemaal kooiloosElegance riakeo.
Sensation boxen.
Iemand die het weet?
Anders Break'tie out..De Break Out had 1 van de meest lastige kooien ooit om los te maken, leuk om eens meegemaakt te hebben.
Predator lijn van Lesli mét kooi had dat maar dan twee in elkaar grijpende kooien met dan weer die ijzerdraden aan mekaar vastgeklonken
Dan heb ik liever me geld terugviva la vita volgens mij ook ,dus wordt een ander leuk setje bestellen vrees ik voor me![]()
blue zonder kooi dacht ik en evo bomber krijgen ze ook zonder kooiBlue Lion King kooi of zonder kooi?
EVO Bomber van voorgaande jaren is kooi. Zullen vast veel freaks bij Vathorst de kooi variant besteld hebben die als actie was, waaronder ik.
Ik ook, heb je iig de vrije keuze iets anders of ergens anders iets te kopenDan heb ik liever me geld terug