Verbod op gaasverpakkingen per 1 oktober 2025

Check, wat is het resultaat hiervan? Concreet? Alles wat in kooi heeft gezeten moet terug? Of hoe werkt dat dan? Of als het uitgepakt / uit kooi in de bunker staat mag wel?

Stelletje droeftoeters trouwens.. laatste jaar dubbel verpesten 🤬🤬

• Like
Waarderingen: Kees
Oftewel, voorraad die nu nog in bunkers van winkels ligt, moet terug importeur en die moet zorgen dat het voor 1 oktober weg is?

Top man zijn we weer mooi klaar mee!! T zal dr een stuk veiliger op worden die laatste 3 maanden...
Wat leven we toch in een raar land🤦

En dat voor hoogstwaarschijnlijk het laatste jaar vuurwerkverkoop. Ze hadden beter hun tijd en energie ergens anders in kunnen steken dan dit nutteloze besluit te nemen. Wat wonen we toch een een muggezifterig kut land 🤢🤢🤢

Check, wat is het resultaat hiervan? Concreet? Alles wat in kooi heeft gezeten moet terug? Of hoe werkt dat dan? Of als het uitgepakt / uit kooi in de bunker staat mag wel?

Stelletje droeftoeters trouwens.. laatste jaar dubbel verpesten 🤬🤬
Dit zal ook aan omgevingsdienst en IL&T liggen, hoe zij hiermee omgaan en op gaan handhaven.
Helaas zijn we gewend dat er besluiten worden genomen die niet duidelijk zijn en waar ook niet over consequenties is nagedacht.

Dit zal ook aan omgevingsdienst en IL&T liggen, hoe zij hiermee omgaan en op gaan handhaven.
Helaas zijn we gewend dat er besluiten worden genomen die niet duidelijk zijn en waar ook niet over consequenties is nagedacht.
Als hier meer duidelijk over is willen jullie ons op de hoogte houden dan?

wat een bagger weer joh.. doe het dan per 01-01-2026... weer lekker ouderwets ondernemertje treiteren. volgens mij heb ik dit jaar al bijna geen producten meer besteld met kooi, al hoewel ik van heel veel producten geen idee heb of ze in een kooi komen of niet. rebel 2.0 bijvoorbeeld

Wat moet ik hier nou weer op zeggen?! Typisch NL roverheid! Nog even burgertje pesten! Waarom ook niet!

Mijn collectie bestond uit 10+ compounds! Gelukkig mag ik nog 1 compound 20mm houden! Daar kom ik de avond wel mee door! :(

• Like
Waarderingen: Kees
Wat moet ik hier nou weer op zeggen?! Typisch NL roverheid! Nog even burgertje pesten! Waarom ook niet!

Mijn collectie bestond uit 10+ compounds! Gelukkig mag ik nog 1 compound 20mm houden! Daar kom ik de avond wel mee door! :(
allemaal oude producten besteld dan?

Ondanks dat we wisten dat dit er aan ging komen, tegen beter weten in altijd de hoop gehouden dat dit niet doorging. Het slaat nergens op Nederland wordt er weer een stuk veiliger van hoor, Goed gedaan. Bizar dat het ook gewoon meteen moet verdwijnen, normaal zou je dan toch denken aan een uitloop jaar.

Weet je. Ik ben hier onderhand wel helemaal klaar hier in dit kutland. Werk me de tyfus en één van de weinige hobbies die ik heb wordt in zn reet geneukt op deze manier.
Laat ik het ook maar niet hebben over de rest van de politiek hier.

Maar goed. 80% van mn collectie kan in de kliko en ik heb eigenlijk helemaal geen zin in het zoeken/overleggen van vervangers. Ik wil gewoon een 4seasons/TB/IG stoken dit laatste kutjaar en geen 20mm pruttelshit.

Ff afkoelen..

Die Kooi is toch lauter voor transport doeleinden ? Als ze nu in de opslag zonder kooi is er toch niks aan de hand ? Of werkt dat zo niet ?

Die Kooi is toch lauter voor transport doeleinden ? Als ze nu in de opslag zonder kooi is er toch niks aan de hand ? Of werkt dat zo niet ?

Nee dat werkt niet helemaal zo, wanneer de kooi verpakking er af is is het onverpakt vuurwerk geworden.
Dus dan moet het in de buffer bewaarplaats opgeslagen worden en een nadeel daaraan is dat in de buffer maar een "beperkt" aantal kilo's mag liggen.

Back
Bovenaan