[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

ZO, DAT GING SNEL! :)
Ben jij 1 van de gelukkigen? Van harte gefeliciteerd met The Grand Stand 400, de gloednieuwe 400 shots-box van Wolff Vuurwerk! Deze box zal bij een select aantal dealers te koop zijn dit jaar. Wij denken dat deze de concurrentie met de gevestigde order zeker aan kan:)

Misgegrepen? Geen paniek, je kunt deze rammer nu voor 164,50 euro bestellen in onze shop!

Naast The Grand Stand 400 bieden we vanaf nu ook het 'kleinere' broertje aan, Spectacle Show 320. Ook een eersteklas beukertje! Nu voor 139,95 euro.

Lijkt me een geweldige bak, maar toch blij dat ik niet overstag ben gegaan, ik heb gewoon niets met een 20 mm bak. Soms een kleine cake okay maar geen compound. Iets met principe kwestie haha.

Ben jij 1 van de gelukkigen? Van harte gefeliciteerd met The Grand Stand 400, de gloednieuwe 400 shots-box van Wolff Vuurwerk! Deze box zal bij een select aantal dealers te koop zijn dit jaar. Wij denken dat deze de concurrentie met de gevestigde order zeker aan kan:)

Misgegrepen? Geen paniek, je kunt deze rammer nu voor 164,50 euro bestellen in onze shop!

Naast The Grand Stand 400 bieden we vanaf nu ook het 'kleinere' broertje aan, Spectacle Show 320. Ook een eersteklas beukertje! Nu voor 139,95 euro.

Hoeveel gram kruit zit er in The Grand Stand 400?

Een mooie box voor een mooie prijs! Serieuze concurrentie voor de 400sh TDS. De Spectacle Show heeft iets minder schoten maar is minstens net zo mooi.

De blinkerdelen zien er goed uit, maar verder is het niet mijn kopje thee. 150€ voor 400sch is dan niet slecht te noemen, maar persoonlijk zou het voor mij een te grote hap uit m'n budget zijn voor 'iets onbekends'.

Een mooie box voor een mooie prijs! Serieuze concurrentie voor de 400sh TDS. De Spectacle Show heeft iets minder schoten maar is minstens net zo mooi.

Ik vind hem dus ook echt leuk, tempo plus mines is echt top. Laten we hopen dat deze dezelfde 20mm samenstelling gebruikt als de ELITE extreme 400, die burst was echt heel fraai

Och was ik maar in Roosendaal een knappe vrouw tegengekomen. Dit jaar moet ik Breda en Roosendaal overslaan ivm werktijden.

Jullie service, passie, kennis en vriendelijkheid kan maar door enkelen geëvenaard worden.
Hopelijk vliegt jullie uitloop en mysterybox als warme broodjes de deur uit!

Lekker bezig mannen!
Jammer man! Had je graag weer gezien en leuke babbel gemaakt. Voor mij dit jaar ook geen vuurwerkfeest jammer genoeg. Was zeer te spreken over de service vriendelijkheid en hoe alles snel ging.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan