Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
doe je ding jan ,en maak ons gek met de "nieuwe "aanvullingen en aanbiedingen straksAankomende week onderhoud, het is nodig. Als ik de actieperiode laat verlopen zonder ander aanbod in de actie te hebben... Dan ben ik dus echt te druk![]()
Nee, iets naar eigen keuze is ook een prima alternatiefDit jaar 3 compounds kopen en de tarantula gratis?
Of iig iets van keuze, Of bestedingsbedrag ,paar kleinere cakes ipv 1 compound zou voor vele mischien ook meer aansprekenNee, iets naar eigen keuze is ook een prima alternatief![]()
Jij wilt hem wel heel graag hé die tarantulaVorig jaar was het 3 compounds halen was de skyward gratis ( qua adviesprijs in de buurt van de tarantula )
Haha tarantula komt er sws dit jaar hoe dan ookJij wilt hem wel heel graag hé die tarantulaals je hem nou gewoon mee besteld als 1 van de 3 compounds straks krijg je nog een extra cadeautje van Jan /donadoni wie weet komen er nog meer leuke verassingen uit de wolff koker
![]()
Lekker bezig maatHaha tarantula komt er sws dit jaar hoe dan ook![]()
Nog een weekje vakantie?Goedemiddag allemaal,
Vrijdag update-dag is inmiddels bijna een traditie geworden. Waren jullie alweer aan het aftellen?
Helaas beperken we het vandaag nog tot een update. Vanaf volgende week starten we (groots) onderhoud aan onze shop. Concreet kunnen jullie vanaf volgende week toevoegingen in ons assortiment verwachten en speciale weekacties. We bouwen ons assortiment dan rustig op. Uiterlijk half juli zal normaal zeker 90% van ons assortiment online staan en ook de boxenactie zal dan van start gaan - tot die tijd vinden jullie bij ons geplande weekacties. Oja, welke box het dit jaar gaat worden, houden we nog even geheim.
Dus vanaf volgende week: nieuwe producten op onze shop en wekelijks nieuwe deals met o.a. die super dikke dubbele compound boxen die iedereen inmiddels wilt hebben
Voor nu alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer. Groeten, Jan
Haha juist niet - dat is het probleemNog een weekje vakantie?![]()
** Jan heeft nog snel 50 Century Show XXL ingekocht zie ik **Goedemiddag allemaal,
Vrijdag update-dag is inmiddels bijna een traditie geworden. Waren jullie alweer aan het aftellen?
Helaas beperken we het vandaag nog tot een update. Vanaf volgende week starten we (groots) onderhoud aan onze shop. Concreet kunnen jullie vanaf volgende week toevoegingen in ons assortiment verwachten en speciale weekacties. We bouwen ons assortiment dan rustig op. Uiterlijk half juli zal normaal zeker 90% van ons assortiment online staan en ook de boxenactie zal dan van start gaan - tot die tijd vinden jullie bij ons geplande weekacties. Oja, welke box het dit jaar gaat worden, houden we nog even geheim.
Dus vanaf volgende week: nieuwe producten op onze shop en wekelijks nieuwe deals met o.a. die super dikke dubbele compound boxen die iedereen inmiddels wilt hebben
Voor nu alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer. Groeten, Jan
Jij snapt hem haha** Jan heeft nog snel 50 Century Show XXL ingekocht zie ik **
Afblijven jij.** Jan heeft nog snel 50 Century Show XXL ingekocht zie ik **
Ja neem aan voor 119Krijgen jullie ook de Spectacle Show 320 in het assortiment?