[Show] 80 jaar bevrijding Katwijk aan Zee Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk 03-05-2025

Added to Calendar: 03-05-25

Jammer dat het zo laat is, niet te doen om hier weer terug te komen. 22u was mooi geweest. Misschien ns kijken naar campinkje in de buurt...

Tja tegenwoordig moet je er wat voor over hebben om mooi vuurwerk te zien. Voor mij een uur en kwartier kachelen enkele reis maar heb het er voor over. Wil wel van mijn donatie genieten 🤣
Mijn advies luid, gewoon doen want komende jaren zal het aantal shows alleen maar afnemen en dit zal een pareltje worden vermoed ik.

Het is niet alleen 12 min en weg maar ook even kijkje nemen rondom het dorp en de festiviteiten, natuurlijk beetje ouwe hoeren met andere pyro’s

Laatst bewerkt:
Precies, ik moet er ook dik een uur voor rijden, maar dat heb ik er zeker voor over..

Ik kreeg vd week bericht dat ik die dag een verjaardag zou hebben, die is vakkundig afgezegd!!
Wij gaan ook lekker op tijd die kant op, hopen op een beetje lekker weer en dan nog ff ergens wat eten en een drankje doen. Zin in hoor!!!

Precies, ik moet er ook dik een uur voor rijden, maar dat heb ik er zeker voor over..

Ik kreeg vd week bericht dat ik die dag een verjaardag zou hebben, die is vakkundig afgezegd!!
Wij gaan ook lekker op tijd die kant op, hopen op een beetje lekker weer en dan nog ff ergens wat eten en een drankje doen. Zin in hoor!!!
Precies! Het is hopen op lekker weer zodat we kunnen borrelen tijdens zonsondergang

Ik dacht ook 20:00 gelezen te hebben. Jammer, want had het na een stranddagje en een hapje eten een ideale tijd gevonden. Zeker met de kids. Als het rond 22.30 wordt vrees ik dat papa alleen moet.

Back
Bovenaan