Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stukje geschiedenis voor jhttps://www.fiod.nl/douane-en-douan...ld-in-een-hevige-strijd-met-botersmokkelaars/Boter?![]()
Welke stad?Mijn stad ziet het verbod ook niet zitten. VVD in onze gemeenteraad is woedend, traditie schreeuwen ze, onhaalbaar, onrealistisch. Maar zijn wel druk bezig met het handhavingsprobleem tegelijkertijd. En de gemeenteraad zegt dan het is onmogelijk, geen boa's genoeg en geen politie genoeg. Conclusie hun vragen om het verbod te overzien net als Drenthe.
Mijn moeder zei altijd “hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.”Welke stad?
DordrechtWelke stad?
Moet jij nou altijd op de man af? Zit je wel hoog he volgens mij wie er reageert. Zeg anders dan gewoon niks. En nog iets eenmaal in Dordt hoe, gezelliger het word geef dat je moeder ook even mee. Hoog tijd dat ik dit soort berichten maar is negeer, gaat nergens over dit.Mijn moeder zei altijd “hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.”
Dus ik gok Dordrecht.
Maar bij VWL34 weet je het nooit. Kan ook zijn maat of zijn zoon zijn die dit post.
Deze peiling lijkt mij objectiever dan van NOS/Rtl.. we worden gewoon bedonderd.