Pyroguy
VWC lid
Erg benieuwd, ik zit er klaar voor.Komende week gaan er we er eens goed voor zitten. Meer info volgt, uiteraard ook voor de leden van de club van Kanjers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg benieuwd, ik zit er klaar voor.Komende week gaan er we er eens goed voor zitten. Meer info volgt, uiteraard ook voor de leden van de club van Kanjers.
Gebruik de code: TRADITIEBLIJFT10Het lijkt er sterk op: vanaf volgend jaar verdwijnt ons vuurwerk uit de schappen. Wat jarenlang traditie was, wordt stukje bij beetje verboden. Maar wij laten het er niet zomaar bij zitten. Wij gaan door met het aanbieden van topvuurwerk voor knalprijzen!
Top, komt er deze week toevallig nog uitbreiding op het huidige assortiment (Riakeo, Volt)?Traditie blijft bestaan! Wij geven nogmaals 10% korting op onze prijzen!
Gebruik de code: TRADITIEBLIJFT10
(actie geldig tot en met zondag 13/04)
Dan wachten we dat nog even afEr komt iets nieuws aan, maar wat.... dat hoor je later.
Wel voor de 13eEr komt iets nieuws aan, maar wat.... dat hoor je later.
Ze hebben aangegeven dat vuurwerkkanjer de batch 5646 uitleverd * ( beste batch )... klopt toch vuurwerkkanjer?Ook Caïro meegepakt en 400S Total Display Show. Hier was de juiste batch toch zonder die vertragingen?
Nu rustig afwachten op verdere deals![]()
Lastig hè maat? Hier heb ik hetzelfde..Ik ga proberen toch eens een keer een ronde over te slaan
Ik ben alweer gezwicht… maar goed 10% op een €125 compound is toch lekker voor het gevoel.Ik ga proberen toch eens een keer een ronde over te slaan
Maar wel 10% minder geld!Klote 10% korting heeft me weer geld gekost!
Cairo
400TDS
Blinking fermata