Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel veel sterkte gozer! Hopelijk komt alles goed!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Sterkte man!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Je hebt helemaal gelijk. Ik zat mijn video's van paar jaar geleden te kijken en toen was de Mascleta Nocturna om 00.45 uur. Raakte even in de war omdat de Crema nu om 23.00 uur is.Wat bedoel je precies?
Zover ik weet is er enkel een crema maar dat is gelijk met de nocturnal/mascleta. Het zijn zover ik weet ik aparte dingen.
Streefbedrag gehaald en om dat te vieren toch nog maar een kleine donatie er bij. Dat het maar een onvergetelijke avond wordt!Fallas 2025 komt snel dichterbij en veel info druppelt langzaam aan binnen. Iedereen kijkt alweer uit naar het straat programma van dit jaar, helaas is daar tot nu toe weinig over bekend. Wat wel bekend is, is dat Pyrofreaks Katwijk weer een enorme show gaan schieten in Mislata, naar het schijnt nog dikker dan in 2023. Er is voor deze show ook een optie om geld te doneren, gelukkig hebben heel wat liefhebbers dit al gedaan maar daar kan zeker nog meer bij. Laten we er met zn allen voor zorgen dat deze show nog dikker wordt en 2023 laar verbleken. Doneren kan via onderstaande link:
Valencia Fallas 2025 – Pyro Freaks Katwijk
pyrofreakskatwijk.nl
Bedankt voor de mooie sfeerbeelden. Prachtig om te zien.We mochten ook nog bij een loods naar binnen, erg tof om eens mee te maken. Artiesten waren zeer aardig, vonden het echt gaaf dat zo vaak naar Fallas waren geweest enzo.
Bekijk bijlage 1809037
Bekijk bijlage 1809038
Ze zijn ook overal al druk bezig met de verlichtingen ophangen, blijft gaaf om te zien.
Bekijk bijlage 1809039
Bekijk bijlage 1809040
Uiteraard blijft het eten hier ook geweldig.
Bekijk bijlage 1809041
Nu helaas weer onderweg naar het vliegveld. Ontzettend genoten van het openingsweekend. Gelukkig gaan we zaterdag weer deze kant op voor een paar dagen, mag van mij alweer zover zijn.
Lekkere beelden Wes! Zie jullie zaterdag bij de gateWe mochten ook nog bij een loods naar binnen, erg tof om eens mee te maken. Artiesten waren zeer aardig, vonden het echt gaaf dat zo vaak naar Fallas waren geweest enzo.
Bekijk bijlage 1809037
Bekijk bijlage 1809038
Ze zijn ook overal al druk bezig met de verlichtingen ophangen, blijft gaaf om te zien.
Bekijk bijlage 1809039
Bekijk bijlage 1809040
Uiteraard blijft het eten hier ook geweldig.
Bekijk bijlage 1809041
Nu helaas weer onderweg naar het vliegveld. Ontzettend genoten van het openingsweekend. Gelukkig gaan we zaterdag weer deze kant op voor een paar dagen, mag van mij alweer zover zijn.
Wanneer ze beginnen met bouwen is wisselend, ook deels te maken met het weer. Meeste kans maak je bij de Especials, simpel weg omdat ze daar het langst mee bezig zijn. Maar als je 8 maart die kant op gaat ga je zeker wat vinden in die dagen. In mijn beleving begint Pilar altijd als een van de eerste.Leuke foto's
Wie kan mij vertellen wanneer ze beginnen met het bouwen van de straat Fallas dus niet de grote bij Ayuntamiento?
en @omepje waar ergens zijn die loodsen te vinden?
ik ga 8maart die kant op ik verwacht dat er dan een hoop klaar moet staan voor transport..
Ik hoor het graag![]()
Vorig jaar begonnen ze rond de 6e met de transporten! Rond de 10e zijn ze overal wel aan het bouwen!Wanneer ze beginnen met bouwen is wisselend, ook deels te maken met het weer. Meeste kans maak je bij de Especials, simpel weg omdat ze daar het langst mee bezig zijn. Maar als je 8 maart die kant op gaat ga je zeker wat vinden in die dagen. In mijn beleving begint Pilar altijd als een van de eerste.
Dit kun je vinden in de wijk Ciudad Fallero, zie adres.
Avinguda de Sant Josep Artesà 17
46025 Valencia