Torrr
VWC lid
OMFG dat ga je niet menen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou precies dat. En ik denk dat de keren dat dat gebeurt is op 1 hooguit 2 handen te tellen is...Dat beschoten worden met cakeboxen is wel echt een laatste noodgreep van ze.. daar hoorde je ze tot enkele weken geleden nooit over. Toen ging het over cobra's. Maar nu ze erachter zijn dat die al verboden zijn, is de boodschap maar aangepast. Alles of niks!
Twee gekken...waar de politie niet op durft danwel mag handhaven...en daar laten ze 70% van NL dat van consu siervw geniet voor boeten? Onbestaanbaar.Nou precies dat. En ik denk dat de keren dat dat gebeurt is op 1 hooguit 2 handen te tellen is...
Kansloos gezwets gewoon...
Zie mijn bericht 565Ben ik naïef als ik voor zo’n soort oplossing wel iets zou voelen?
Precies. Mocht dit er überhaupt al komen (waar ik sterke twijfels bij heb) zal het op eenzelfde manier geregeld worden als de gemeentelijke verboden. Kan dus prima zijn dat veel dorpen/steden in z'n geheel "vuurwerkblij" zijn.Ik snap je punt maar ligt het er niet aan hoe groot deze “zone” is?
Beslaat dit mijn hele wijk op de straat waar het bejaardenhuis staat na, dan kan ik er best inkomen.
We hebben hier al vuurwerkvrije zones (bejaardenhuis, kerk, begraafplaats enz.) de rest is vuurwerkblij.
Oftewel laten zoals het nu is. Vuurwerkvrije zones. Anders wordt het choasIk snap je punt maar ligt het er niet aan hoe groot deze “zone” is?
Beslaat dit mijn hele wijk op de straat waar het bejaardenhuis staat na, dan kan ik er best inkomen.
We hebben hier al vuurwerkvrije zones (bejaardenhuis, kerk, begraafplaats enz.) de rest is vuurwerkblij.
Bij twijfel niet inhalen!
Bij twijfel niet inhalen!
Ik dacht het, jij zei hetVuurwerkblije zone lijkt me top idee. Vanaf de hele Noordzee kust landinwaarts tot aan Duitsland en België dan graag.