[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dat systeem werkt dan toch niet zo lekker van POS zo blijkt. 4x verkocht dus 2 te veel... ;) Wie wilt ruilen voor een Tyranitair? Graag even melden via PM - waarvoor alvast veel dank zodat ik de random picker of de 2 laatste bestellingen de 'winnaars' laat zijn van een annulering/terugbetaling als de Break Out niet meer gekocht kan worden door ons :cry:
Tranitair wel genoeg op voorraad?
En wat als je full assault al besteld heb🥲

Dat systeem werkt dan toch niet zo lekker van POS zo blijkt. 4x verkocht dus 2 te veel... ;) Wie wilt ruilen voor een Tyranitair? Graag even melden via PM - waarvoor alvast veel dank zodat ik de random picker of de 2 laatste bestellingen de 'winnaars' laat zijn van een annulering/terugbetaling als de Break Out niet meer gekocht kan worden door ons :cry:
Met Viva la Vita en Sky Surfer niks aan het handje? 😉

Graag op 31/12 om 23:00 uur zodat ik daarna kan samenvoegen en extra tijdvakken beschikbaar kan maken (we gaan voor maximaal 12 orders per kwartier dit jaar)! Thanks voor het vragen.
Sorry, i fucked up! 2x 29 dec 1800 gedaan… vergeef je me?

Om het goed te maken heb ik je een dm gestuurd ivm Breakout ruilen.. als we jou daarmee helpen!

Laatst bewerkt:
Dames en heren, ik ga even voldoen aan mijn familiaire verplichtingen :p

Jullie houden het wel even uit zonder mij hoop ik. Dank voor alle bestellingen die tot nu toe zijn binnen gekomen en jullie reacties! Tot straks wellicht - dan kijk ik nog even wat er nog extra beschikbaar gemaakt kan worden i.v.m. de winkelwagen reserveringen.

Kak. Tijdens vakantie op een plek zonder internet. Wilde voor de breakout gaan maar die was snel weg begreep ik. Ook 25 euro duurder zag ik.
Jammer!

Ik zal vandaag nog wat aanvullingen doen op de something different en Viva la Vita sowieso. Mocht je nog iets in de winkelwagen hebben zitten, heb je nog even de kans maar zodra ik de mogelijkheid zie, geef ik ze vrij 🤪

Ik zal vandaag nog wat aanvullingen doen op de something different en Viva la Vita sowieso. Mocht je nog iets in de winkelwagen hebben zitten, heb je nog even de kans maar zodra ik de mogelijkheid zie, geef ik ze vrij 🤪
Op je vrije zaterdagochtend denk je meteen aan ons?? :)

Back
Bovenaan