[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ik heb sinds vorig wat minder moeite met iets meer geld neerleggen voor boxen die ik graag wil hebben, dus ook al zitten er een paar extra tientjes op ten opzichte van vorig jaar heb ik alsnog de Full Assault, Jackhammer en Viva la Vita erbij :). Wat ook wel meespeelt is dat deze boxen hoogst waarschijnlijk outlet zijn (als ik de kooi situatie goed heb begrepen)

Ik heb sinds vorig wat minder moeite met iets meer geld neerleggen voor boxen die ik graag wil hebben, dus ook al zitten er een paar extra tientjes op ten opzichte van vorig jaar heb ik alsnog de Full Assault, Jackhammer en Viva la Vita erbij :). Wat ook wel meespeelt is dat deze boxen hoogst waarschijnlijk outlet zijn (als ik de kooi situatie goed heb begrepen)
Tof dat je er weer bij bent Zemmer! Tja de prijzen. Ik denk vaag genoeg: hadden wij ook nog maar de inkoopprijzen van vorig jaar en hadden we maar een grotere bunker. Eigenlijk is voor ons alles duurder geworden op enkele producten na. Ik doe wat ik kan binnen de marges die wij gezond vinden, belooft! :p

Geen Break Out gescoord, geen Skyward en de Fulll Assaultjes al ergens anders gescoord. Sorry Jan/Granddessert maar ik heb nog geen bestelling geplaatst, helaas.

Back
Bovenaan